Tegoroczna edycja Rad Klientów została wzbogacona o nową formułę - prezentację najciekawszych młodych spółek technologicznych, których rozwiązania mogą wesprzeć rozwój biznesu klientów banku. Łącznie na ten rok Bank BGŻ BNP Paribas zaplanował 5 takich spotkań w różnych regionach kraju. Najbliższe i ostatnie odbędzie się pod koniec listopada w Olsztynie. 

Według Banku BGŻ BNP Paribas, Rady Klientów to spotkania w formie partnerskiego dialogu, które mają na celu nawiązanie bliższych relacji z klientami, poznanie ich oczekiwań i opinii wpływających na budowę przewagi konkurencyjnej Banku. Spotkanie te to kolejny, bardzo dobry przykład współpracy ekspertów banku umożliwiający wsparcie klientów w uzyskaniu technologicznych rozwiązań, odpowiadających na ich aktualne potrzeby. 

Nowa formuła Rad Klientów umożliwia nie tylko wymianę doświadczeń na linii bank-klient, ale przede wszystkim daje obu stronom globalne spojrzenie na otoczenie biznesowe i coraz bardziej rosnący na znaczeniu networking. Ponadto, celem nowej formy spotkań Rady Klientów jest prezentacja najlepszych praktyk i największych wyzwań dotyczących nowoczesnych rozwiązań technologicznych, których wdrożenie z powodzeniem może wesprzeć zarządzaną przez klientów firmę. 

– Organizowane przez nas spotkania wykraczają poza standardowe relacje biznesowe. Stanowią połączenie świata biznesu, finansowania i nauki. To również niepowtarzalna okazja do wymiany doświadczeń i wiedzy eksperckiej, która może być źródłem wzajemnej inspiracji do podejmowania kolejnych decyzji biznesowych – powiedział Bartosz Urbaniak, członek zarządu Banku BGŻ BNP Paribas odpowiedzialny za sektor MŚP i Agro. 

Bank BGŻ BNP Paribas współpracuje z coraz większą liczbą startupów, buduje silną sieć kontaktów i dostrzega wiele interesujących rozwiązań, które mogą znaleźć zastosowanie w przedsiębiorstwach zarządzanych przez klientów. Ponadto, bank od dawna w strategii biznesowej i planach działania uwzględnia lokalny wpływ związany z działalnością biznesu. 

 – Spotkania w ramach Rady Klientów pokazują nam wszystkim, jak wiele dzieje się w regionie, szczególnie, jeśli chodzi o wykorzystywane technologie. Szczególnie widać to na przykładzie parków naukowo-technologicznych, które rozwijają się coraz prężniej, a zrzeszone w nich młode firmy pokazują jak skutecznie łączyć wyniki prac naukowców z rozwojem biznesu – powiedział Bartosz Urbaniak. – Współpraca z młodymi firmami technologicznymi to nie tylko korzyści dla banku. To przede wszystkim inspiracja dla naszych klientów. Firmy, które prezentowały swoje rozwiązania podczas ostatnich spotkań, udowodniły, że mają mnóstwo pomysłów i projektów, które z powodzeniem mogą zostać wdrożone przez naszych klientów – dodał Bartosz Urbaniak.