PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Bank BGŻ BNP Paribas: Cykl spotkań dla klientów z MŚP i Agro

Bank BGŻ BNP Paribas: Cykl spotkań dla klientów z MŚP i Agro Spotkania Banku BGŻ BNP Paribas z kluczowymu klientami zostały wzbogacona o nową formułę - prezentację najciekawszych młodych spółek technologicznych, których rozwiązania mogą wesprzeć rozwój biznesu klientów banku (Fot.pixabay.com)

Bank BGŻ BNP Paribas po raz kolejny zorganizował cykl merytorycznych spotkań dla kluczowych klientów z sektora MŚP i Agro



Tegoroczna edycja Rad Klientów została wzbogacona o nową formułę - prezentację najciekawszych młodych spółek technologicznych, których rozwiązania mogą wesprzeć rozwój biznesu klientów banku. Łącznie na ten rok Bank BGŻ BNP Paribas zaplanował 5 takich spotkań w różnych regionach kraju. Najbliższe i ostatnie odbędzie się pod koniec listopada w Olsztynie. 

Według Banku BGŻ BNP Paribas, Rady Klientów to spotkania w formie partnerskiego dialogu, które mają na celu nawiązanie bliższych relacji z klientami, poznanie ich oczekiwań i opinii wpływających na budowę przewagi konkurencyjnej Banku. Spotkanie te to kolejny, bardzo dobry przykład współpracy ekspertów banku umożliwiający wsparcie klientów w uzyskaniu technologicznych rozwiązań, odpowiadających na ich aktualne potrzeby. 

Nowa formuła Rad Klientów umożliwia nie tylko wymianę doświadczeń na linii bank-klient, ale przede wszystkim daje obu stronom globalne spojrzenie na otoczenie biznesowe i coraz bardziej rosnący na znaczeniu networking. Ponadto, celem nowej formy spotkań Rady Klientów jest prezentacja najlepszych praktyk i największych wyzwań dotyczących nowoczesnych rozwiązań technologicznych, których wdrożenie z powodzeniem może wesprzeć zarządzaną przez klientów firmę. 

– Organizowane przez nas spotkania wykraczają poza standardowe relacje biznesowe. Stanowią połączenie świata biznesu, finansowania i nauki. To również niepowtarzalna okazja do wymiany doświadczeń i wiedzy eksperckiej, która może być źródłem wzajemnej inspiracji do podejmowania kolejnych decyzji biznesowych – powiedział Bartosz Urbaniak, członek zarządu Banku BGŻ BNP Paribas odpowiedzialny za sektor MŚP i Agro. 

Bank BGŻ BNP Paribas współpracuje z coraz większą liczbą startupów, buduje silną sieć kontaktów i dostrzega wiele interesujących rozwiązań, które mogą znaleźć zastosowanie w przedsiębiorstwach zarządzanych przez klientów. Ponadto, bank od dawna w strategii biznesowej i planach działania uwzględnia lokalny wpływ związany z działalnością biznesu. 

 – Spotkania w ramach Rady Klientów pokazują nam wszystkim, jak wiele dzieje się w regionie, szczególnie, jeśli chodzi o wykorzystywane technologie. Szczególnie widać to na przykładzie parków naukowo-technologicznych, które rozwijają się coraz prężniej, a zrzeszone w nich młode firmy pokazują jak skutecznie łączyć wyniki prac naukowców z rozwojem biznesu – powiedział Bartosz Urbaniak. – Współpraca z młodymi firmami technologicznymi to nie tylko korzyści dla banku. To przede wszystkim inspiracja dla naszych klientów. Firmy, które prezentowały swoje rozwiązania podczas ostatnich spotkań, udowodniły, że mają mnóstwo pomysłów i projektów, które z powodzeniem mogą zostać wdrożone przez naszych klientów – dodał Bartosz Urbaniak. 

Podczas październikowego spotkania Rady Klientów w Lublinie, klienci banku z tego regionu mieli możliwość przyjrzenia się z bliska niezwykle innowacyjnemu rozwiązaniu technologicznemu dedykowanemu  branży agro, jakie oferuje startup NexBio. Z kolei dla startupu możliwość prezentacji nowoczesnej technologii podczas Rady Klientów to niepowtarzalna okazja do zaprezentowania swojej oferty szerokiemu gronu kluczowych klientów, co w innym przypadku wiązałoby się z długim oczekiwaniem na spotkanie.  W tym przypadku, dzięki wsparciu Banku BGŻ BNP Paribas droga do klienta została skrócona. 

– Takie spotkania są dla nas bardzo pomocne. Stajemy przed dobrze dobraną grupą potencjalnych klientów, co dla startupu bez wielkiego budżetu na kampanie reklamowe jest wielkim ułatwieniem– mówi Marcin Stachyra, dyrektor zarządzający NexBio. – Dzięki udziałowi w radzie udało nam się nawiązać rozmowy z dwoma klientami banku i mamy nadzieję na wdrożenie u nich naszej usługi jeszcze w tym roku. To bardzo namacalny efekt i to w ramach zaledwie jednego spotkania – dodaje Marcin Stachyra. 

Oprócz startupu NexBio, który przedstawił swoje innowacyjne rozwiązania w Lublinie, ostatnio w innych miastach zaprezentowały się również inne młode firmy z równie nowoczesnymi technologiami: ImmunoLab, gdański park naukowo technologiczny (Gdańsk), startup Sher.ly (Kraków) oraz HiProMine, których koncept mogli poznać klienci banku podczas spotkania Rady Klientów w Poznaniu. 

To nie jedyna inicjatywa ekspertów banku, w ramach, której prowadzą oni relację z młodymi firmami technologicznymi. We wrześniu br. uruchomiono koncept realizowany dotychczas przez niektóre z funduszy inwestycyjnych tzw. Office Hours. To cykl comiesięcznych spotkań, podczas których młode firmy mogą liczyć na profesjonalne konsultacje i informację zwrotną ze strony kadry menedżerskiej banku. Do tej pory bank zorganizował spotkania dla startupów z sektora Agro i HR. Do 30 listopada br. poszukuje zespołów, które mogą dostarczyć najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych, tym razem z zakresu PSD2 i które mogą pochwalić się już pierwszymi wdrożeniami. Wybrane firmy zostaną zaproszone do współpracy w ramach pilotażu, podczas którego proponowane przez nie rozwiązania zostaną przetestowane w specjalnie przygotowanym do tego środowisku. Najlepsze mają szansę na wdrożenie. W najbliższych tygodniach bank poinformuje o pierwszych wdrożeniach startupów.  

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)

BRAK KOMENTARZY

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.92.160.119
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!