PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Związek Polskie Mięso: Promocja wołowiny po nowemu

Związek Polskie Mięso: Promocja wołowiny po nowemu Od lewej: Paweł Kocon dyrektor Biura Rozwoju Rynku ARR, Justyna Dąbrowska dyrektor ds.rozwoju ZM Skłodowscy, Witold Choiński prezes związku Polskie Mięso, Katarzyna Oponowicz dyrektor Biura Polskie Mięso, Marcin Budynek wiceprezes Klub Szefów Kuchni (Fot.JK)

Mimo rosnącej produkcji żywca wołowego w Polsce spożycie tego mięsa w Polsce jest niskie.



W ramach Funduszu Promocji Mięsa Wołowego Związek Polskie Mięso przygotował nowoczesną kampanię medialną wołowiny skierowaną do odbiorców mediów społecznościowych. Przygotowanie kampanii poprzedziła analiza 7 najbardziej udanych na świecie promocji wołowiny.

W ramach programu „Wołowe triki i techniki” przez 15 krótkich filmów na kanale youtoube promowana będzie od lipca br. wołowina, dotychczas najsłabiej prezentowane mięso na krajowym rynku.

Będą one adresowane zarówno do profesjonalistów jak i konsumentów poszukujących ciekawych informacji.

Filmy o długości do 5 minut zawierać będą informacje, o jakości polskiego mięsa wołowego, walorów odżywczych, produkcji i hodowli bydła mięsnego, a także porady kulinarne- powiedziała Katarzyna Oponowicz dyrektor Związku Polskie Mięso.

Jak powiedział Witold Choiński prezes Związku Polskie Mięso chcemy pokazać wołowinę inaczej jak w przypadku innych mięs. Konsumentom trzeba uświadomić, że w przypadku wołowiny istnieje ogromna paleta możliwości kulinarnych do zrealizowania.

Spożycia mięsa wołowego w Polsce spadało systematycznie od 2000 r., gdy wynosiło 7,1 kg na osobę rocznie aż do 1,2 kg w 2015 r. Ponowny wzrost zaczął się w 2016 r. a w 2017 oczekiwane jest spożycie rzędu 2 kg rocznie na osobę.

Ostatnie inwestycje branży mięsnej wskazują, że widzi ona przyszłość w rozwoju rynku wołowiny.

Dotychczas ponad 90 proc. polskiej wołowiny jest eksportowane.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (4)

  • pierrelugio 2017-08-16 09:07:13
    Rozwiązaniem jest przygotowywanie posiłków w domu, u mnie się to sprawdza. Nieopodal pracuje ubojnia Cezan gdzie zaopatruję się w wołowinę bez antybiotyków. W knajpie na mieście nigdy nie masz stuprocentowej pewności tego co jesz...
  • baca56 2017-06-28 15:03:26
    @taka prawda, że @miasto też Polska, tyle że nie Polska A ani B, tylko co najwyżej D :)
    Ale tak naprawdę nie wiem czy Polska - skąd dostajesz pieniądze za to ze śmierdzisz na tym forum?
    Merytorycznie: z każdej płatności za żywiec potrącane mi są pieniądze na fundusz promocji.
  • baca56 2017-06-28 11:28:30
    Skuteczność akcji promujących wołowinę już od lat jest stuprocentowa. To znaczy udaje się wydać 100% funduszy przeznaczonych na promocję. I na tym skuteczność się kończy, spożycie nadal spada.
  • karol 32 2017-06-27 22:38:19
    tylko nie promujcie znowu odpadów produkcji mleka czyli mięsa z krów mlecznych bo znowu wydacie 50 mil zl jak QMP a spożycie spadnie
ZOBACZ WSZYSTKIE KOMENTARZE
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!