W ramach Funduszu Promocji Mięsa Wołowego Związek Polskie Mięso przygotował nowoczesną kampanię medialną wołowiny skierowaną do odbiorców mediów społecznościowych. Przygotowanie kampanii poprzedziła analiza 7 najbardziej udanych na świecie promocji wołowiny.

W ramach programu „Wołowe triki i techniki” przez 15 krótkich filmów na kanale youtoube promowana będzie od lipca br. wołowina, dotychczas najsłabiej prezentowane mięso na krajowym rynku.

Będą one adresowane zarówno do profesjonalistów jak i konsumentów poszukujących ciekawych informacji.

Filmy o długości do 5 minut zawierać będą informacje, o jakości polskiego mięsa wołowego, walorów odżywczych, produkcji i hodowli bydła mięsnego, a także porady kulinarne- powiedziała Katarzyna Oponowicz dyrektor Związku Polskie Mięso.

Jak powiedział Witold Choiński prezes Związku Polskie Mięso chcemy pokazać wołowinę inaczej jak w przypadku innych mięs. Konsumentom trzeba uświadomić, że w przypadku wołowiny istnieje ogromna paleta możliwości kulinarnych do zrealizowania.

Spożycia mięsa wołowego w Polsce spadało systematycznie od 2000 r., gdy wynosiło 7,1 kg na osobę rocznie aż do 1,2 kg w 2015 r. Ponowny wzrost zaczął się w 2016 r. a w 2017 oczekiwane jest spożycie rzędu 2 kg rocznie na osobę.

Ostatnie inwestycje branży mięsnej wskazują, że widzi ona przyszłość w rozwoju rynku wołowiny.

Dotychczas ponad 90 proc. polskiej wołowiny jest eksportowane.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!