PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Mr. Fruitness kontra jabłka

Począwszy od czerwca przez cały okres letni superbohater walczący z otyłością u dzieci będzie wprowadzał świeże nowości do głównych sieci handlowych oraz tradycyjnych sklepów w Austrii, Niemczech, Polsce, Szwecji i Wielkiej Brytanii. Ich celem jest promocja spożywania brzoskwiń i nektarynek.



Mr Fruitness_Mini-Card_2.JPG

Autor: Archiwum

Wraz z nadejściem gorących letnich miesięcy rozpoczyna się pierwszy sezon drugiej fazy programu „Fruitness enjoy it!”, który prowadzony jest wspólnie przez Unię Europejską, centrum CSO oraz Włochy. Po wielkim sukcesie w ciągu pierwszych trzech lat program uzyskał dofinansowanie w wysokości 3,5 miliona euro do 2012 r. Celem inicjatywy skierowanej do dzieci i młodzieży w Austrii, Niemczech, Polsce, Szwecji i Wielkiej Brytanii jest propagowanie spożycia owoców oraz okiełznanie coraz bardziej powszechnego problemu, jakim jest otyłość dziecięca, przy pomocy języka gier i zabaw z wykorzystaniem superbohatera i jego sprzymierzeńców: Mistera Fruitness oraz jego zespołu Fruit Team, w skład którego wchodzą brzoskwinie, nektarynki, gruszki, kiwi oraz, od niedawna, śliwki.

Z okazji swojego powrotu Mr Fruitness zaproponuje ciekawe nowości dla punktów sprzedaży uczestniczących w letnim programie promocji: począwszy od czerwca podczas sklepowych promocji brzoskwiń i nektarynek stoiska owocowo-warzywne zakwitną kolorami najnowszych plakatów „Dobry owoc, zdrowa energia”, które przedstawiają członków zespołu Fruit Team uprawiających różne dyscypliny sportu. Nowa kampania „Fruitness enjoy it!” propaguje różne dyscypliny sporty jako podstawowe składniki zdrowego i zrównoważonego trybu życia. Owoce-sprzymierzeńcy Mistera Fruitness uprawiają dużo sportu, ponieważ ruch i zdrowa, bogata w owoce dieta to główne składniki dobrego samopoczucia.

W punktach sprzedaży uczestniczących w promocji „Fruitness” rozprowadzane będą wśród dzieci najnowsze edukacyjne mini-karty do gry, będące doskonałym sposobem nauki przez zabawę. Brzoskwinie i nektarynki, śliwki, gruszki i kiwi zastępują klasyczne kolory w kartach: karo, trefle, piki i kiery. Dzięki nim dzieci mogą nauczyć się grać w tradycyjne gry, a jednocześnie poznać wartości odżywcze tych cennych produktów spożywczych.

Lecz nowości jest jeszcze więcej: Mr Fruitness zaskoczy nas wieloma ciekawymi gadżetami i inicjatywami, które nam przedstawi w ciągu najbliższych trzech lat naszych wspólnych przygód.

Źródło: farmer.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)

BRAK KOMENTARZY

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.81.71.68
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!