Bank w ten sposób zachęca do korzystania z produktów i usług oferowanych przez lokalne, małe firmy.

Celem kampanii jest promocja usług lokalnych biznesów, które są prowadzone w sąsiedztwie oddziałów Banku BGŻ BNP Paribas. Do 30 maja bank zachęca przedsiębiorców do dołączenia do akcji - przygotowania promocyjnej oferty sąsiedzkiej dla swoich klientów, np. zniżek i bonusów i do oznaczenia swoich sklepów i punktów usługowych materiałami promującymi akcję. Bank zapewnia zestaw materiałów marketingowych oraz promocję w mediach.

Od 31 maja do 6 czerwca będzie trwał Tydzień Sąsiedzkiego Biznesu, w trakcie którego bank będzie promował robienie zakupów i korzystanie z usług małych, lokalnych firm.

- Akcja skierowana jest do małych firm, które najczęściej działają lokalnie i cenią sobie bank rozumiejący ich potrzeby. Bank BGŻ BNP Paribas nie tylko oferuje produkty dostosowane do oczekiwań małych firm, ale również jest dobrym sąsiadem przedsiębiorców – powiedział Karol Kamas, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej w Banku BGŻ BNP Paribas.

Kampania marketingowa została zaplanowana w radiu, lokalnej prasie, Internecie, w mediach społecznościowych i outdorze.

Dodatkowo, została przygotowana specjalna strona internetowa www.sasiedzkibiznes.pl. Firmy i konsumenci znajdą tam szczegółowe informacje na temat akcji, płynących korzyści z udziału w niej oraz będą mogli za jej pośrednictwem zgłosić swoją firmę. Strona będzie źródłem informacji o przygotowanych promocjach oraz ofertach specjalnych na Tydzień Sąsiedzkiego Biznesu.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!