Więcej produktów mięsnych do hoteli, restauracji i odbiorców usług cateringowych chce dostarczać Polski Koncern Mięsny Duda. Firma zamierza to zrobić poprzez sieć dystrybucyjną przejętej ostatnio spółki Stół Polski - pisze Beata Drewnowska. Na pierwszy ogień pójdą restauracje w Warszawie i Krakowie. - Sprzedaż mięsa do gastronomii gwarantuje wyższe marże niż dostawy do sklepów - wyjaśnia Maciej Duda, prezes PKM Duda.

Od lat z restauracjami największych hoteli w Polsce współpracuje Grupa Animex, z ofertą cateringową zamierza wystartować Grupa Sokołów. Narazie jednak na zawarcie wieloletnich kontraktów z sieciami hoteli i restauracji szans nie mają małe przetwórnie, które działają zazwyczaj na rynku lokalnym. Dlatego koncentrują się na działalności cateringowej, a
branża mięsa prognozuje, że firm zainteresowanych cateringiem będzie coraz więcej.

Źródło: Rzeczpospolita

Podobał się artykuł? Podziel się!