Odbywający się w Katowicach Europejski Kongres Gospodarczy (European Economic Congress - EEC) to trzydniowy cykl debat, spotkań i wydarzeń towarzyszących, podczas których poruszane są kwestie istotne dla rozwoju gospodarczego i społecznego Europy. Swoje miejsce w debatach znalazło także rolnictwo i przemysł rolno-spożywczy.

- Dobra strategia promocji Kongresu przyczyniła się do tego, że nasza inicjatywa od pierwszej edycji w 2009 roku jest jedną z najistotniejszych pozycji w europejskim kalendarzu spotkań biznesowych - mówi Wojciech Kuśpik, prezes Grupy PTWP SA, pomysłodawca Europejskiego Kongresu Gospodarczego, wydawca m.in. portalu wnp.pl, miesięcznika Nowy Przemysł, magazynu Farmer oraz portalu farmer.pl.

Impreza zainaugurowana w 2009 roku zgromadziła ponad trzy tysiące uczestników. W EEC 2011 wzięło udział już ponad sześć tysięcy gości z polski i zagranicy.

- Intensywna praca przy każdej z trzech edycji Europejskiego Kongresu Gospodarczego pozwoliła zbudować jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek wśród wydarzeń biznesowych w Europie. Cieszymy się, że mogliśmy uczestniczyć w komunikacji tego projektu od momentu jego powstania - dodaje Rafał Czechowski, dyrektor zarządzający Imago PR.

Rozpoznawalność marki Europejski Kongres Gospodarczy - sprawdzona w czerwcu br. przez instytut badawczy BCMM - sięga 72 procent.