Projekt złożony przez Unię Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI), stanowi kontynuację zakończonego już programu „Stół pełen smaków”. Rynkami docelowymi obecnej kampanii są: Korea Południowa, USA oraz Wietnam.

Zarówno poprzedni jak i aktualny projekt mają na celu promocję na świecie mięsa pochodzenia europejskiego i jego przetworów, a także kreowanie wśród odbiorców pozaeuropejskich postrzegania mięsa z krajów unijnych jako produktu o wysokiej jakości i niezwykłych walorach smakowych. Program obejmuje promocję świeżej, schłodzonej lub mrożonej wołowiny i wieprzowiny oraz przetworów, takich jak golonka, żeberka, karkówka, schab, szynka i mięsne przetwory premium.

Pierwszą grupą docelową projektu są odbiorcy hurtowi, dystrybutorzy, importerzy, lokalni producenci i przetwórcy oraz stowarzyszenia branżowe, a drugą dziennikarze i osoby kształtujące opinię publiczną, a także kucharze, restauratorzy i eksperci gastronomii.

Program obejmuje m.in.: działania ATL i BTL, reklamę w prasie i na stronach internetowych, promocję na wystawach i targach, marketing bezpośredni.

Oprócz promocji mięsa i jego przetworów, celem projektu jest zainicjowanie nowych kontaktów handlowych między producentami mięsa z Unii Europejskiej a odbiorcami z krajów docelowych. Program ma rozpocząć się w lutym/marcu 2011, a łączny budżet dwuletnich działań promocyjnych wynosi 3 476 488,27 euro. Podobał się artykuł? Podziel się!