PRZEGLĄD PRASY: Przedsiębiorcy z grupy Oleko jeszcze w tym roku zamierzają rozpocząć sprzedaż swoich produktów w Europie Zachodniej - pisze Beata Drewnowska. Liczą, że pomoże im w tym Unia Europejska.

Pierwsze produkty spożywcze grupy Oleko mają trafić do zachodnich sklepów w październiku lub listopadzie tego roku. Wyjście za granicę jest kosztowne, dlatego przedsiębiorcy zamierzają ubiegać się o 20 - 30 mln euro dotacji unijnych. Aby je zdobyć, grupa Oleko utworzyła klaster m.in. z Instytutem Biotechnologii Przemysłu Rolno-Spożywczego, Instytutem Hodowli i Aklimatyzacji Roślin, siecią Tesco oraz agencją Brandy Advertising

Pod marką Oleko będzie można kupić w Tesco około 50 produktów. Producenci nie chcą ograniczać się do jednej sieci handlowej.

Źródło: Rzeczpospolita

Podobał się artykuł? Podziel się!