PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Trendbook Banku BGŻ BNP Paribas

Trendbook Banku BGŻ BNP Paribas Od lewej: Kacper Kosarzewski 4CF, Julia Izmałkowa dyrektor agencji badawczej Izmałkowa, Bartosz Urbaniak członek zarządu Banku BGŻ BNP Paribas, Izabela Tworzydło rzecznik prasowy Banku BGŻ BNP Paribas, Marta Skrzypczak, analityk Banku BGŻ BNP Paribas (Fot. JK)

Dzięki współpracy przedstawicieli BGŻ BNP Paribas oraz ekspertów powstała publikacja mająca na celu zrozumienie tego, co stanowi trend w XXI wieku.



Publikacja ma ułatwić przedsiębiorcom komunikacje z nowym pokoleniem konsumentów i w jaki sposób wskazać kierunek rozwoju planowanej inwestycji.

–, Jako pionier w finansowaniu klientów z sektora rolno-spożywczego z najbardziej kompleksową ofertą produktów i usług dla tej grupy, uważnie obserwujemy sytuację w rolnictwie, by móc elastycznie i innowacyjnie reagować na pojawiające się potrzeby klientów i zmiany sytuacji. Dlatego prezentujemy interdyscyplinarną publikację, która pozwoli wszystkim lepiej przygotować się na nadchodzące wyzwania – powiedział Bartosz Urbaniak, członek Zarządu Banku BGŻ BNP Paribas.

Trendbook składa się z pięciu rozdziałów. Pierwszy z nich przedstawia wyzwania współczesnej gospodarki, a także zestawia trendy, które będą obowiązywać w otaczającej nas społecznej, politycznej i ekonomicznej rzeczywistości. Drugi rozdział opisuje sposób komunikacji w dobie digitalizacji i zmienności zachowań oraz oczekiwań nowego pokolenia konsumentów.

– Nie można budować wspaniałej przyszłości bez genialnej zdolności obserwacji teraźniejszości. Będziemy konsekwencją tego, co myślimy, w co wierzymy i co robimy tu i teraz – wyjaśnia Julia Izmałkowa, psycholog i dyrektor agencji badawczej IZMAŁKOWA.

W trzeciej części trendbooka scharakteryzowano bankowość XXI wieku. - Bankowość będzie online, bankowość będzie mobilna, będzie korzystała z nowoczesnych technologii tak samo, jak robią to inne branże. Nowopowstała branża fintech będzie stymulować rozwój technologiczny banków tradycyjnych i odpowiadać na realia permanentnej cyfrowej rewolucji. Obserwujemy już teraz rosnącą rolę „robo-advisers” – automatycznych doradców inwestycyjnych, a także znaczenie analizy danych, które przy umiejętnym zarządzaniu i selekcji pozwolą bankom lepiej zarządzać ryzykiem, odpowiednio profilować klientów, przygotowywać adekwatną ofertę produktową, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów – wyjaśnia Bartosz Urbaniak, członek Zarządu Banku BGŻ BNP Paribas.

Czytając kolejny rozdział odbiorca dowie się m.in. o czwartej rewolucji przemysłowej. Ostatnia część publikacji jest źródłem wiedzy m.in. na temat rolnictwa smart oraz sposobu na znalezienie nieznanej przestrzeni rynkowej. Trendbook zamyka komentarz futurologa, który pokrótce wyjaśnia, jak wyciągać wnioski z trendów, pozytywnie odróżnić się od swoich konkurentów i nauczyć się technik „zarządzania przyszłością”.

– Firmy, które jedynie biernie obserwują pojawiające się trendy ryzykują przegraną. Trendbook Banku BGŻ BNP Paribas jest zachętą dla przedsiębiorców z polskiego sektora agro, aby podjęli własne działania zmierzające do identyfikacji i wykorzystania możliwych punktów zwrotnych w branży. Potencjał innowacyjny branży jest duży. Zarządzanie przyszłością tych firm niekoniecznie musi oznaczać pójście za trendem – czasami przeciwna strategia prowadzi do sukcesu. Niezbędny jest jednak świadomy wybór strategiczny, wsparty ekspercką wiedzą i metodami foresightu strategicznego – przekonuje Kacper Nosarzewski, członek zarządu firmy doradczej 4CF.

Trendbook jest wydawnictwem towarzyszącym Agrokonferencji 2017 „Agro trendy – nowy wymiar biznesu” organizowanej dla klientów Banku BGŻ BNP Paribas oraz przedstawicieli branży rolno-spożywczej. To przestrzeń do merytorycznej dyskusji i poruszenia tematów aktualnych i istotnych dla producentów, przetwórców, dostawców i dystrybutorów. Przez 12 lat Agrokonferencja stała się ważną platformą wymiany poglądów, w rzeczowej i przyjaznej atmosferze.

Partnerem merytorycznym publikacji jest ośrodek dialogu i analiz THINKTANK.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (4)

  • czytaty 2017-11-17 09:22:39
    Dla Montezumy najwyraźniej też nie jest to ogarnięcia tak jak dla MR
  • Montezuma 2017-11-16 09:34:43
    Może rzeczywiście nie jest to informacja na portal dla chłopstwa, które rozumie z tego co drugie słowo, a już na pewno nie jest to przekaz dla ludzi pokroju MR czy czytaty.
  • czytaty 2017-11-15 20:27:04
    Dla tych co nie umieją czytać ze zrozumieniem jest to tym co napisał MR
  • MR 2017-11-15 20:12:45
    Co za bełkot: banały, bicie piany, drętwa mowa, frazeologia, frazesy, gadanina,
    , gołosłowie, komunały, mowa-trawa, ogólniki, paplanina,
    pustosłowie, slogany, słowolejstwo, wata słowna, werbalizm, woda,
    wodolejstwo,
    głodne kawałki,
    kit,
    mowa trawa,
ZOBACZ WSZYSTKIE KOMENTARZE

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.145.83.79
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!