PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Jak lokalny rolnik rozreklamował mleko?

Jak lokalny rolnik rozreklamował mleko? Fot. Shutterstock

Autor: Tomasz Parzybut

Dodano: 20-02-2018 08:32

Tagi:

Pewnego dnia na progach ponad 300 domów pojawiła się charakterystyczna butelka wypełniona po brzegi mlekiem z dołączonym listem. "Chciałem postawić Wam litr mleka, bo jestem dumny z jego jakości...



W ten sposób pomysłowy rolnik z Cambridgeshire w Anglii zachęcił lokalnych mieszkańców do tego by docenili walory smakowe mleka, które dostarcza do jednej z lokalnych mleczarni. Powodów do tego miał kilka. Pierwszym i najważniejszym jest fakt, że nie ma on wątpliwości co do szczególnych walorów surowca. Drugi jest równie ważny: - Mój pracodawca, bo przecież tak powinienem nazwać mleczarnię, której dostarczam litry mleka, znalazła się w fatalnej sytuacji. Nie dlatego, że okazało sie, że jej właściciele są niegospodarni. Z badań, które ostatnio opublikowano wynika, że lokalne mleko przegrywa konkurencję z produktami jednej z większych firm w Europie. Przecież to kompletny paradoks-denerwuje się rolnik.

Przyznaje on, że informacja o tym, że jego sąsiedzi wybierają konkurencyjne mleko tak nim wstrząsnęła, że niemal przez kilka nocy obmyślał plan w jaki mógłby ich zachęcić do wsparcia lokalnego przedsiębiorstwa:- Oj sporo myślałem, uważam, że wybrałem najlepsze rozwiązanie- przyznaje Tom Martin. Jest za wcześnie by jednoznacznie stwierdzić jaki efekt przyniosła jego działalność, ale do pomysłodawcy już przychodzą bardzo pozytywne komentarze. Na facebookowym fanpage'u, w jednym dniu pojawiło się ponad 100 komentarzy chwalących jego akcję, a o jego nietypowej promocji napisało kilkanaście gazet. - Bardzo się cieszę, że odbiór jest tak ogromny, ale tu nie chodzi o promocję mojej osoby. Już sobie poprzysiągłem, że z darmowym mlekiem odwiedzę jeszcze kilkanaście wsi i miasteczek. Może mnie to kosztować dużo, ale wiem, że warto. Przy okazji namawiam kolegów po fachu do wsparcia, bo idea jest tu najważniejsza- kończy Martin. Co ciekawe, akcja przybrała niespodziewany obrót. Wielu konsumentów zwróciło się do niego z propozycją, by stał się dostawcą mleka. Jednak nie tego przetworzonego przez mleczarnię, a tego prosto od krowy. Okazuje się więc, że bez względu na to, czy mleczarnia dalej będzie funkcjonowała, pomysłowy rolnik może być spokojny o to, że zainteresowanie mlekiem będzie spore.

Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (5)

  • Irek 2018-02-21 12:24:40
    świata prawda!!
  • tomm 2018-02-20 11:56:27
    Wszytkiemu winna jest Unia może wkoncu kiedyś padnie i jej chore nakazy przykazy, wkoncu okazało by się kto najwięcej korzysta na dopłatach które tylko przechodzą przez konta rolników.
  • łazarz 2018-02-20 11:08:10
    Pamiętam mleko prosto od krowy, które piłem jeszcze ciepłe bezpośrednio po wydojeniu, a pianka osadzała się tam gdzie później wyrosły wąsy.
    Obecnie płyn udający mleko, prosto z kartonu odrzuca mnie.
  • Devil 2018-02-20 10:28:24
    Święta prawda
  • ekojajo 2018-02-20 08:43:55
    U nas taki rolnik natychmiast miałby kontrolę powiatowego lekarza weterynarii,Sanepidu,PIH-u ,
    urzędu skarbowego.Obora zamknięta,domiar za nadmierne wzbogacenie,komornik,licytacja ......
ZOBACZ WSZYSTKIE KOMENTARZE

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.156.51.193
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!