Najważniejszym celem zorganizowanego przez Polskie Radio S.A. rankingu Lubię, bo Polskie jest promowanie polskich produktów i usług, a także wspieranie rodzimych przedsiębiorców, których praca, talent i zaangażowanie stoją u podstaw sukcesu krajowej gospodarki.

Kampania informacyjna konkursu ma rozniecać patriotyzm gospodarczy Polaków, w tym postawy, które sprzyjają nabywaniu produktów w sposób uwzględniający miejsce ich pochodzenia – słuchacze Polskiego Radia dowiadują się dzięki niej, w jakiej mierze zakup polskich produktów i korzystanie z usług polskich przedsiębiorców wpływają na koniunkturę gospodarczą oraz jak przekłada się to na wymierne korzyści dla społeczeństwa.

Mlekovita w rankingu Lubię, bo Polskie zwyciężyła w kategorii „Najlepszy polski produkt eksportowy 2017”. Wyboru zwycięzców dokonała specjalnie powołana kapituła pod przewodnictwem Arkadiusza Ekierta, redaktora naczelnego Naczelnej Redakcji Gospodarczej Polskiego Radia.

Mlekovita jest największym polskim eksporterem produktów mleczarskich. Posiadając duże możliwości eksportowe, firma posiada uprawnienia eksportowe do 144 krajów na wszystkich kontynentach: w Europie, Azji, Afryce, Australii oraz Amerykach: Północnej i Południowej. Co roku Mlekovita eksportuje ponad 30 proc. swojej produkcji na rynki całego świata. 

Podobał się artykuł? Podziel się!