- Stawiamy na najwyższą jakość oferowanych informacji, materiałów i analiz po to, by się wyróżniać i nie tracić zainteresowania użytkowników - mówi Wojciech Kuśpik, prezes Grupy PTWP SA.

- Konsekwentnie, w każdym z segmentów rynku, w którym działamy, dbamy o precyzyjnie dopasowane, dedykowane treści i kierujemy je oddzielnymi kanałami. Coraz większa specjalizacja przynosi coraz lepsze skutki - dodaje.

W październiku br. rekordowe liczby unikalnych użytkowników oraz odsłon odnotowały należące do Grupy PTWP portale: dlahandlu.pl, housemarket.pl, infoDENT24.pl, parlamentarny.pl, pulshr.pl, rynekaptek.pl, portalspozywczy.pl, rynekzdrowia.pl oraz sadyogrody.pl.

Na 3,84 mln użytkowników i 20 mln odsłon w skali ostatniego miesiąca w Grupie pracowały także pozostałe serwisy: farmer.pl (w listopadzie ponad 310 tys. użytkowników i 2,3 mln odsłon!), portalsamorzadowy.pl, portalspozywczy.pl, propertydesign.plpropertynews.pl oraz towarzyszący najważniejszym wydarzeniom w polskim przemyśle wnp.pl.

Wyniki poszczególnych portali Grupy PTWP to efekt oferowanej zawartości merytorycznej, a także integrowania wyglądu, funkcjonalności oraz treści serwisów ze zmianami zachodzącymi w poszczególnych sektorach gospodarki.

- Szybkiemu dostarczaniu fachowych informacji w atrakcyjnej i wygodnej formie służy także odświeżanie layoutów, upraszczanie nawigacji i dostosowywanie stron do urządzeń przenośnych - mówi Patryk Felner, kierownik działu wsparcia portali w Grupie PTWP. - Ruch pochodzący z urządzeń mobilnych w wielu przypadkach sięga kilkudziesięciu procent. Wzmacniamy także aktywność w mediach społecznościowych - dodaje.