Kampanie informacyjno- i/lub promocyjne dotyczące żywności prowadzone będą na rynku Turcji, Japonii, Singapuru, Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej, Austrii, Szwecji, Finlandii, Rumunii, Republiki Czeskiej, Słowacji i Litwy, a także Polski. W styczniu br., jak informuje ARR, zostały bowiem podpisane cztery umowy na realizację działań kampanii, takich jak: „Zasmakuj w Europie"; „EkoEuropa - jakość i tradycja"; „Soki i musy - witaminy w wygodnej formie"; „Niezwykłe właściwości zwykłych owoców".

Podmiotami, z którymi ARR zawarła umowy są: Związek „Polskie Mięso"; Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przetwórców i Producentów Produktów Ekologicznych „Polska Ekologia"; Stowarzyszenie „Krajowa Unia Producentów Soków" oraz Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej.

Produkty objęte promocją to wołowina (świeża, schłodzona lub mrożona) i przetwory spożywcze wytwarzane na jej bazie, truskawki, maliny, porzeczki, borówka wysoka, soki i musy z owoców i warzyw oraz produkty rolnictwa ekologicznego takie jak: owoce, warzywa, przetwory owocowe i owocowo-warzywne, jak również mięso wieprzowe, wołowe i drobiowe oraz ich przetwory.

Wszystkie cztery kampanie wdrażane będą przez okres 3 lat, a łączny budżet kampanii wynosi 11,6 mln Euro.

Podobał się artykuł? Podziel się!