- To szósty miesiąc z rzędu, który spółka zamyka znaczącym wzrostem przychodów i marży brutto, sięgającym kilkudziesięciu procent licząc rok do roku. We wrześniu pobiliśmy kolejny rekord - przychody były aż sześć razy wyższe niż rok temu. To efekt konsekwentnego realizowania naszej strategii biznesowej - powiedział Piotr Staszewski, prezes zarządu Agromy.

Realizując strategię Agroma m.in. rozbudowuje portfolio produktów, rozszerza współpracę z największymi sieciami handlowymi w Polsce, weszła także w perspektywiczny sektor OPP - produktów przeznaczonych dla bardzo szerokiej grupy mniej zaawansowanych użytkowników.
- Agroma dynamicznie rozwija oferty produktowe, zarówno dla klientów profesjonalnych, jak i gamę urządzeń do użytku codziennego. Śledzimy trendy rynkowe i dbamy, by nasza oferta odpowiadała potrzebom naszych klientów. Pomimo niepewnej sytuacji gospodarczej, rynek maszyn i urządzeń ogrodowych jest w okresie dynamicznego rozwoju. Dopiero uczymy naszych klientów stosowania rozwiązań, które na Zachodzie, np. w Niemczech czy Francji znane są od lat. W Polsce zaledwie od kilku lat właściciele terenów zielonych stosują np. rozdrabniacze i odśnieżarki - wyjaśnia Piotr Staszewski.

We wrześniu Agroma rozpoczęła także realizowanie zamówień sprzętu na sezon jesienny. Dużą popularnością cieszą się oferowane przez Agromę rozdrabniarki do gałęzi, odkurzacze do liści, piły i pilarki oraz myjki ciśnieniowe. Do odbiorców dotarły także pierwsze odśnieżarki.

Podobał się artykuł? Podziel się!