W czerwcu 2011 przychody firmy Agroma ze sprzedaży wyniosły 3 mln 050 tys. zł, co oznacza wzrost o 48 procent w porównaniu z czerwcem 2010. Marża brutto wyniosła 762 tys. zł i była o 35 proc. wyższa niż w roku ubiegłym.

Władze spółki zapewniają, że czas szukają nowych możliwości zwiększenia przychodów spółki: rozszerzają gamę sprzętu o nowe produkty, szukają możliwości wejścia na inne europejskie rynki. W raporcie spółka poinformowała o trwających negocjacjach z OBI Węgry i OBI Włochy. Do podpisania tych kontraktów może dojść jeszcze w lipcu.

Dużo wcześniej niż w ubiegłym roku zaczęły wpływać do Agromy zamówienia na sprzęt z oferty jesienno-zimowej. - Zainteresowanie naszymi produktami jest bardzo duże. Do końca czerwca otrzymaliśmy od naszych partnerów zamówienia na pilarki warte ponad 200 tys. złotych. W niedługim czasie spodziewamy się podobnego zamówienia na odśnieżarki - mówi Piotr Staszewski, prezes zarządu Agroma.

Agroma jest największą polską firmą handlowo-produkcyjną, działającą na rynku urządzeń do pielęgnacji ogrodu, części zamiennych oraz elektronarzędzi. W jej ofercie czołowe miejsca zajmują traktorki, kosiarki spalinowe, kosy spalinowe, pilarki, kosiarki elektryczne i części zamienne do maszyn i urządzeń. Od marca 2010 Spółka notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, na rynku New Connect.

Produkty Agromy są dostępne w około 500-et punktach sprzedaży (sklepy wielkopowierzchniowe, sieć dealerska, sprzedaż internetowa). W stałej ofercie firmy znajduje się kilkanaście tysięcy produktów oferowanych pod własną marką Agroma oraz światowych producentów.

Podobał się artykuł? Podziel się!