- Analiza wyników po zakończonych trzech kwartałach, pozwala na duży optymizm. Od szeregu miesięcy nasze wyniki są coraz lepsze, ale dopiero spojrzenie całościowe na ostatnie 9 miesięcy, pozwoli rynkowi miarodajnie ocenić efekty naszej pracy. Myślę, że nasi inwestorzy są również zadowoleni z opublikowanych danych- powiedział Piotr Staszewski, prezes zarządu Agroma S.A.


Wzrosty są efektem konsekwentnych działań spółki, obniżania kosztów działalności i zwiększania przychodów m.in. poprzez poszerzanie oferty produktowej. - Marka Agroma, ze względu na swoją 60 letnią tradycję jest popularna i zakorzeniona w świadomości konsumentów. To sprawia, że zwiększanie asortymentu z naszym logo powoduje wzrost przychodów spółki - powiedział prezes Staszewski. Obecnie już blisko 70 procent produktów Agroma sprzedaje pod własnym logo. Docelowo spółka chce, by produkty własne stanowiły ponad 80 proc. oferty.