PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

ARiMR nie dostała rabatu na spoty w TVP

Autor: farmer.pl/PAP

Dodano: 15-06-2012 15:13

Tagi:

Reklamy Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa są emitowane w przerwach meczów Euro 2012 na normalnych warunkach handlowych, które dotyczą i innych klientów - oświadczyła TVP SA, odnosząc się do publikacji mediów.



Chodzi o spot reklamowy z udziałem ministra rolnictwa Marka Sawickiego. "Rzeczpospolita" napisała, że TVP udzieliła na ten klip dużego rabatu. Według "Rz" resort rolnictwa miał zapłacić za emisję niespełna pół miniona zł - pięciokrotnie taniej niż koszty szacowane przez media. Zdaniem gazety TVP "sponsoruje polityka za publiczne pieniądze".

Rzeczniczka TVP Joanna Stempień-Rogalińska poinformowała, że warunki handlowe zastosowane w umowie z ARiMR nie są w żadnej mierze korzystniejsze od tych, jakie mógł uzyskać jakikolwiek inny reklamodawca.

Przypomniała, że czas reklamowy w ramach Euro 2012 można kupić na dwa sposoby: kupując konkretny czas emisji spotu (obowiązuje tu cennik z rabatem) oraz poprzez tzw. zakup widowni gwarantujący dotarcie do określonej grupy widzów (stała cena dla wszystkich reklamodawców, bez rabatów).

Według Stempień-Rogalińskiej ARiMR skorzystała z tej drugiej możliwości i "nie otrzymała żadnych korzystniejszych warunków handlowych niż pozostali klienci", a TVP wszystkich klientów traktuje jednakowo.

W czwartek klub SP zażądał od ARiMR informacji o kosztach emitowanego w przerwach meczów spotu z udziałem ministra rolnictwa Marka Sawickiego o wykorzystaniu unijnych funduszy. Rzecznik prasowy ARiMR poinformował, że nadawane od 8 do 14 czerwca materiały "zostały wyprodukowane z dotacji celowej UE na promocję efektów programu rozwoju obszarów wiejskich", nie ujawnił ceny, zaznaczając, że jest to tajemnica handlowa. Dodał, że koszty nie były wysokie.

Jak powiedziała rzeczniczka KRRiT Katarzyna Twardowska, w najbliższych dniach prezes Rady Jan Dworak wystosuje do TVP pismo z prośbą o wyjaśnienia w sprawie spotów. Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)

  • sprawoydawca 2012-06-15 17:25:37
    Sawicki nie będzie robił dziadowskich inwestycji by byle łajza wieła go z kontroli za mordę więc wbijcie sobie w ten oszczędny łeb że pieniądze robi się na drogich słomianych inwestycjach .Wynajmie czas reklamowy od TVP w pełnej stawce godzinowej za pieniądze agencji -ale to jest 2-3 mln zł ? .Zapłacimy ,zapłacimy .Spot reklamowy na zlecenie zrobi zaprzyjaźniony kolega .Zapłacimy !
    Powiedzcie po co jest ta reklama ? -No właśnie po co ? O tuż to ! Nikt nie wie po co więc nie muszą się obawiać że ktoś się zapyta .Wiecie co robi ten Miś ... tfu ta reklama ? Ona odpowiada żywotnym potrzebom całego społeczeństwa .To jest reklama na skalę naszych możliwości .Czy wiecie co robimy tą reklamą ? My otwieramy oczy niedowiarkom .Patrzcie mówimy im to jest nasze przez nas wykonane i to nie jest ostatnie słowo .I nikt nie ma prawa się przyczepić bo to jest reklama społeczna oparta o pieniądze Agencji która przeminie jak zeszłoroczny śnieg po między meczami na świeżym powietrzu .I co potem się robi ?Protokół kosztów !Bo prawdziwe pieniądze zarabia się na drogich słomianych inwestycjach .Sawicki jako konsultant i aktor dostanie 20 % kosztów i im ta reklama jest droższa tym .yyy.... no koniaczek ,Podwójny .Stać ich .
ZOBACZ WSZYSTKIE KOMENTARZE

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.166.203.17
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!