PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

ARR: Ponad 4 mln euro na promocję mleka i wołowiny

Na przełomie roku ruszą dwie nowe kampanie informacyjno-promocyjne, które będą zachęcały Polaków do picia mleka i jedzenia wysokiej jakości wołowiny - poinformowała rzeczniczka ARR Iwona Ciechan. Ich koszt wynosi ponad 4 mln euro.



- Agencja Rynku Rolnego podpisała już umowy na realizację kampanii: "Mam kota na punkcie mleka" oraz "QMP - wołowina zawsze dobra" - dodała rzeczniczka.

Kampania "Mam kota na punkcie mleka" będzie informować dzieci i ich opiekunów o właściwościach odżywczych i zdrowotnych mleka, jogurtów, serów. W ten sposób producenci i przetwórcy mleka chcą pozytywnie nastawić dzieci i dorosłych do picia mleka i jego przetworów. Kampania będzie głównie polegała na konkursach i grach edukacyjnych. Za jej przeprowadzenie odpowiadają dwie organizacje: Polska Izba Mleka i Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka.

Natomiast celem kampanii "QMP - wołowina zawsze dobra" jest poinformowanie konsumentów, hurtowników, kupców detalicznych i restauratorów o systemie QMP, który gwarantuje wysoką jakość mięsa. Promocja ma uświadomić konsumentom, że certyfikowana znakiem QMP wołowina jest bezpieczna, bo przebadana, ale też smaczna, gdyż mięso jest kruche i soczyste. Kampania odbędzie się w formie degustacji w punktach sprzedaży mięsa. Prowadzić ją ma Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego.

Obie kampanie potrwają trzy lata. Łączny ich budżet wynosi ponad 4 mln euro. Obie współfinansowanie są w 50 proc. ze środków Unii Europejskiej. 30 proc. pieniędzy pochodzi z budżetu krajowego (ARR), a pozostałe 20 proc. dają na ten cel fundusze promocji: Mleka oraz Mięsa Wołowego.

Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (3)

  • Maniek 2012-10-02 10:00:03
    jak trzeba wydać kasę? zbudujmy "MISIA" - nikt nie pyta po co on jest bo to jest przecież "...miś na miarę naszych czasów..." zmarnowane pieniądze - nie pomoże ale i nie zaszkodzi- niech sobie ktoś zarobi, a jak zarobi to się nażre do syta tej wołowiny
  • wołowy 2012-10-01 14:28:24
    polędwica z wołowiny rasy nie podano - 100 za kilo T-bons stek , New York za 37 PLN ok. 30 dkg w Leclerc na Ursynowie. Obok kurczak i wszystko jasne. T-bons z Łukowa. Fatalnie wyglądają na najniższej półce. I jak ty żyć wołowy QMP. Nie ściemniajta prezesy i reszta byłych polskich farmerów.
  • damian9871 2012-09-28 11:17:39
    lepiej te pieniądze przeznaczyć na dożywianie dzieci w szkołach a nie jakaś tam degustacja
ZOBACZ WSZYSTKIE KOMENTARZE

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.227.186.112
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!