Do 28 lutego 2015 r. do ARR wpłynęło pięć ofert programów promocyjnych i/lub informacyjnych dotyczących promocji:

Oferty obejmowały programy promocji lub informacji dotyczące:
●mięsa drobiowego wysokiej jakości produkowanego w systemie QAFP;
●pomidorów;
●makaronów;
●mleka i przetworów mlecznych takich jak: sery, mleko pitne, jogurty.

Łączny budżet programów wynosi prawie 14 mln euro.

Propozycje programów złożyły następujące organizacje:
●Krajowa Rada Drobiarstwa - Izba Gospodarcza;
●Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków Pod Osłonami;
●Polska Izba Makaronu;
●Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich Związek Rewizyjny;
●Konsorcjum w składzie: Polska Izba Mleka (Lider) oraz Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka (Konsorcjant).

Rynki objęte promocją to: Polska, Niemcy, Litwa, Estonia, Ukraina, Chiny z Hongkongiem, Wietnam, Zjednoczone Emiraty Arabskie.

Podobał się artykuł? Podziel się!