Jest to przedostatni krok w połączeniu obu banków. Ostatnim ma być fuzja operacyjna oraz migracja IT przewidziana na koniec 2016 r.

29 czerwca w ponad 600 oddziałach pojawi się nowe logo. Zmianie tej towarzyszy intensywna kampania marketingowa marki i oferty banku. Zostanie uruchomiona nowa strona internetowa www.bgzbnparibas.pl i wspólny numer kontaktowy dla klientów 801 321 123. Klienci dawnego Banku BGŻ i BNP Paribas Polska będą mogli korzystać ze wszystkich oddziałów BGŻ BNP Paribas oraz logować się do tego samego systemu bankowości elektronicznej korzystają z dotychczasowych loginów i haseł.

Wśród nowych produktów znajdzie się konto osobiste ”Aktywna pensja”. Wpływająca na bezpłatne konto pensja (do 5 tys. zł) będzie oprocentowana w wysokości 4 proc. rocznie. Bezpłatnie będzie można korzystać ze wszystkich bankomatów Polsce i internetowych przelewów oraz debetu do wysokości przelewanego wynagrodzenia.

Jak mówił Józef Wancer prezes zarządu Banku BGŻ BNP Paribas, „po połączeniu staliśmy się siódmym bankiem uniwersalnym w Polsce i jedyną instytucją finansową w naszym kraju z tak szeroką ofertą - od pionu detalicznego, usług bankowości korporacyjnej, a z po obsługę korporacji i sektora Agro. Zaoferujemy produkty dopasowane do potrzeb wszystkich klientów, których obsługujemy”.

BGŻ BNP Paribas posiadający aż 30 proc. udział w polskim sektorze Agro zamierza go wzmocnić. Rozszerzone ma być oferta analiz dotyczących sektora AGRO. Bank BGŻ BNP Paribas zamierza utworzyć w Polsce centrum kompetencyjne specjalizujące się w branży rolno-spożywczej, którego działalność ma obejmować nie tylko nasz kraj.