PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Dołącz do zespołu „Farmera”

Dołącz do zespołu „Farmera” Jeśli jesteś pasjonatem rolnictwa, interesują cię bieżące sprawy wsi, zawiłości rolniczej ekonomii, agrotechniki czy techniki rolniczej, to jesteś osobą, na którą czekamy

Autor: farmer.pl

Dodano: 29-05-2017 15:55

W związku z dynamicznym rozwojem „Farmera” zapraszamy do kontaktu osoby, które chciałyby dołączyć do naszej redakcji.



Jeśli jesteś pasjonatem rolnictwa, interesują cię bieżące sprawy wsi, zawiłości rolniczej ekonomii, agrotechniki czy techniki rolniczej, to jesteś osobą, na którą czekamy. Naszą ofertę kierujemy do  specjalistów z zakresu rolnictwa, jak również do wszystkich tych, którzy dopiero chcieliby spróbować sił w tym zawodzie.

„Farmer” to marka łącząca kilka aktywności – nie tylko jeden z czołowych portali internetowych poświęconych rolnictwu, lecz także najstarszy wydawany w Polsce miesięcznik rolniczy, a także organizator licznych konferencje dla rolników. Osoby pracujące w naszym zespole mają dostęp do najświeższych informacji i nowości, bardzo szybko poszerzają swoją wiedzę rolniczą, a także zdobywają doświadczenie praktyczne.

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami naszych ogłoszeń:

Redakcja miesięcznika „Farmer” i portalu farmer.pl poszukuje osób na stanowisko:

 

DZIENNIKARZ / REDAKTOR działu AGROTECHNIKA

Zadania:

  • przygotowanie tekstów o tematyce agrotechnicznej do portalu internetowego i miesięcznika;
  • udział w spotkaniach branżowych;
  • obsługa konferencji prasowych.

Wymagania:

  • znajomość zagadnień agrotechnicznych i tematyki rolnicze;
  • dyspozycyjność;
  • komunikatywny język angielski lub niemiecki;
  • umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów;
  • wykształcenie rolnicze;
  • mile widziane doświadczenie dziennikarskie (praca w mediach).

 

DZIENNIKARZ / REDAKTOR działu GOSPODARKA / EKONOMIA

 Zadania:

  • przygotowanie tekstów dotyczących zagadnień gospodarczych i ekonomicznych do miesięcznika i portalu internetowego;
  • udział w spotkaniach branżowych;
  • obsługa konferencji prasowych.

Wymagania:

  • znajomość zagadnień ekonomicznych, gospodarczych i tematyki rolniczej;
  • dyspozycyjność;
  • komunikatywny język angielski lub niemiecki;
  • umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów;
  • wykształcenie ekonomiczne, prawnicze (mile widziane rolnicze);
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie dziennikarskie (praca w mediach).

 

DZIENNIKARZ / REDAKTOR działu TECHNIKA ROLNICZA

Zadania:

  • przygotowanie tekstów dotyczących techniki rolniczej do miesięcznika i portalu internetowego;
  • udział w spotkaniach branżowych;
  • obsługa konferencji prasowych.

Wymagania:

  • znajomość zagadnień technicznych i tematyki rolniczej;
  • dyspozycyjność;
  • komunikatywny język angielski lub niemiecki;
  • umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów;
  • wykształcenie techniczne (mile widziane rolnicze);
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie dziennikarskie (praca w mediach).

 

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju zawodowego w jednym z czołowych tytułów prasy z branży rolniczej;
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia: możliwe różne formy współpracy, elastyczne godziny pracy;
  • ciekawą pracę w dynamicznym i zgranym zespole.

Portfolio, CV ze zdjęciem i z odpowiednią klauzulą prosimy przesyłać na adres e-mail:

rekrutacja.farmer@ptwp.pl

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (11)

  • kolega Patrycjana 2017-05-30 22:26:22
    Wraca mój sąsiad Patryk ze zmywaka, musze mu powiedzieć, że Farmer szuka z angielskim. Wierzcie mi Patryk pisał takie wypracowania, ze nawet jak lektury nie przeczytał, to klasówkę na 3+ zawsze napisał. Napisze na każdy temat. Nadaje się do dziennikarki.
  • 123 2017-05-30 22:21:34
    Ciekawe czy Jurgiel komunikuje się z Hoganem po angielsku ? Bo po polsku to on się tak jąka, wręcz mędzi, że przykro słuchać, a gdyby tak znał angielski albo lepiej francuski, to byłby jak jeden z kawalerów z " Ożenku " Gogola. "francuski ". Nooo, nobilitacja ? Prostaka ?
  • robson 2017-05-30 20:07:06
    @Jarek to ty chyba polskich wersji niemieckich gazetek nie widziałeś, jak na polsacie swobodnie sobie reklamy nie pooglądasz bo ci artykułami przeszkadzają
  • Jarek 2017-05-30 19:08:03
    Do reklam nie potrzeba wiedzy a w gazecie jest wiecej reklam niz artykułów
  • Wojciech 2017-05-30 12:21:43
    Też uważam, że żądanie od dziennikarza np. z zakresu produkcji mleczarskiej znajomości języków zachodnich w mowie eliminuje ludzi starszych choć z doświadczeniem. Mnie uczyła niemieckiego inz. rolnictwa i historyk. A rosyjskiego - rusycysta. Rosyjskim posługuję się biegle, a niemieckim - ze słownikiem.
  • robson 2017-05-30 10:14:16
    Zgadzam się ze Stanisławem, raz, że mało kogo obchodzą pozostałe wątki bo to zwykłe banery reklamowe a dwa że dziennikarz musi być ogarnięty w temacie który prowadzi i dobrze by było, żeby prowadził jeden a nie kilkanaście. Dlaczego? Ano standardowo firmy do rozmów z mediami wysyłają handlowców-marketingowców, którzy mają wykute na blachę co mają powiedzieć i jak się tak na targach przysłuchać to tak potrafią pokierować rozmową, żeby wszystko co ma ich firma zachwalić a resztę zdyskredytować. A jak taki dziennikarz ma przygotowane pytania bardziej szczegółowe to zaczyna się bajdurzenie ale to takie banialuki potrafią sprzedawać, że głowa mała. Czasem człowiek stoi sobie z boku ogląda jakąś maszynę i po prostu nie wytrzymuje. Z rzadka taka reakcja następuje po stronie mediów, ale jak już to wtedy dopiero zaczyna się gorączkowe wołanie kolegi kolegi bo tu kolega jest od tego, kolega od tamtego to ja może po szefa pójdę, szef wezwie jakiegoś Tomeczka czy innego Mareczka który w końcu okazuje się być technologiem czy konstruktorem i ci dopiero mają coś ciekawego do powiedzenia. Niby wad znów się rolnik nie dowie, ale przynajmniej taki wywiad będzie miał jakąś wartość dodaną a nie same suche dane. To samo z ekonomi i prawa, ctrl+c ctrl+v bo mało kto to ogarnia a później jest burza w komentarzach, bo pani/pan nie wie o czym pisze, kazali napisać to coś tam się połatało. Ja to bym bardziej zaproponował poszukanie na stałe kilku dobrych gospodarstw z perspektywami i na bazie ich doświadczeń opisywać jak się mają wdrażane inwestycje, reorganizacje, modernizacje itp... tak to sobie można pyrkać, dziś coś tam jest cacy, za miesiąc będzie be itd
  • ... 2017-05-30 09:48:26
    jedynym dobrym i rzetelnym źródłem wiedzy są fora (z dużą ilością aktywnych użytkowników) i ewentualnie jakieś grupy na FB... portale/gazety itp wszystko wisi na łańcuszku sponsorów. To nie branża motoryzacyjna, gdzie potencjalnych klientów jest b.dużo a ceny produktów nie są aż tak wygórowane... dobra nowy pastuch za 80k może nie jest w zasięgu przeciętnego kowalskiego, ale na pewno jest realniejszy niż byle jaki ciągniczek za 250 koła. Dlatego ci sobie mogą i muszą! pozwolić na pisanie prawdy, że to klamki słabe, że drzwi skrzypią w nówce, że słabo jedzie no ale skrzynia chodzi dobrze i wyposażenie ok. Napiszesz sponsorowaną bajeczkę, to zaraz cie zjedzie 10 osób bo oni byli w salonie robili jazdy testowe i wiedzą.. a rolnik co zrobi? Pójdzie od tak do dilera i popyrka sobie ciągniczkiem na testowym poletku? Tia jak do tej pory kupił kilka-kilkanaście ciągników to tak, ale taki prosto z ulicy "aaa panie idz pan w c... kupuje czy nie, jak nie to wypad". No a im produkt tańszy i bardziej dostępny tym większa swoboda, ci co piszą o rtv/agd mogą jechać do woli, bo producentów jest jak mrówek a praktycznie każdy ma jakiś tam telewizor, telefon, pralkę itp. Ta branża (cała) jest po prostu chora i wypaczona, więc nie specjalnie mnie to dziwi, że teksty o maszynach, środkach, "nowych" zabiegach są tak napompowane optymizmem i paroma wadami (drobnostkami) dołożonymi na się aby było. Poza oczywistą finansową pępowiną, która z wszystkich portali robi przedłużenie reklamy producentów jest jeszcze kwestia taka, że niby skąd oni mają brać wady? Nawet na teście pojeździ ciągnikiem parę dni, 100 mth na blacie, no to co się ma psuć? Co ma nawalać? Nowiuteńką broną zrobi 2-3 ha no to o ile nie pospawali jej krzywo to miód malina ino broć... a wady wyjdą dopiero po 500 ha piachów, albo 50 ha gliny. Nie ma czym się kierować ani co czytać bo to wszystko jest w prospekcie albo filmikach na YT, no jedzie, bronuje, pryska, fajno, drogo mniej/bardziej.
  • djp 2017-05-30 09:14:54
    Nie zgadzam się z twierdzeniem, że dziennikarz musi być fachowcem tak, jak dyrektor fabryki tokarek musi być tokarzem. Nie musi, ale musi być analityczny, logiczny, bezstronny i musi umieć zadawać pytania, na które (wbrew opinii @Stanisława) nie musi znać odpowiedzi. O umiejętności ciekawego pisania (opowiadania) nie wspomnę. Bardzo brakuje nam takich profesjonalnych dziennikarzy, ale nie uważam, że ci co są, są głupkami. Ich powszechny błąd to stronniczość, pobłażliwość dla "swoich", napastliwość wobec "obcych", a to często wynika ze świadomości, kto zamawia i płaci za reklamy. Ale nawet płytkie pytania, niewłaściwe wnioski czy zmyślone okoliczności to nie objaw głupoty. To podejście do pracy (rozumianej jako konieczności jej odwalenia najmniejszym kosztem) i interesu (rozumianego jako konieczności sprzedawania także ładnie opakowanego badziewia). To się niestety zdarza również na tym portalu (i chyba nie ma tytułu wolnego od tych wad). Czy to się zmieni - moim zdaniem nie, z takich samych powodów, z jakich w reklamach nie przestaną nami manipulować. Mnie osobiście dziwi treść i forma rekrutacji. Porywające to nie jest.
  • Stanisław 2017-05-30 00:05:55
    Yhmm; @ teściu, czyli szeregowy dziennikarz to taka istota , która ma funkcjonować na takim szczeblu abstrakcji, jak dyrektor fabryki tokarek, który nie musi być tokarzem.
    Chyba nie zauważyłeś , że w całej masie zawodowej nie ma głupszej grupy jak dziennikarze , mimo że uważają siebie za "sól " tej ziemi .
    Opiszę ci zdarzenie , które wspominam jak anegdotę: zasięgałem opinii prawników; stosunek za i przeciw doszedł do 4:4 (opinie po 100-150 zł) . Ostatni prawnik (b. adwokat i notariusz) powiada tak bo trzeba postawić pytanie - ale odpowiedz , to nie jest za 100 zł nad tym trzeba posiedzieć. I w tym momencie sformułował pytanie prawne. Natychmiast po wyjściu z tego spotkania , dzwonię do córki (prawniczki) i podaję jej tekst pytania . Dziecko jednym tchem recytuje odpowiedź . Biorę głębszy oddech i ... A dziecko odpowiada : ojciec sformułuj prawidłowo pytanie, to ja na nie ci odpowiem . Rozumiesz do czego potrzebna jest wiedza z określonej dziedziny ? Trzeba umieć formułować pytania , a najlepiej znać również poprawne odpowiedzi . Wtedy można przyjąć, że dziennikarz jest profesjonalistą , a nie handlarzem bezwartościowym towarem.
  • Tesciu 2017-05-29 22:37:37
    Cos chyba pomyliles. Dla mnie do tworenia gazety lub portalu rolniczego potrzebny jest dziennikarz a to taki czlek jest co ma znac jezyki (b.wazne w dzisiejszym rolnictwie) by wiedziec o co za granica w rolnictwie piszczy a nie ze mi ma po angielski pisac!! Poza tym wazne zeby byl komunikatywny i wiedziel do kogo uderzyc piszec artykul po fachowa wiedze a nie ze ma ja posiadac bo wtedy to moglby byc prawnik.geodeta.lekarz.malarz.inzynier.chemik.albonista.zdun.piekarz.dekarz. a nie o to chodzi tylko o to ze ma mi pisac i przekazywsc co mu fachowiec jeden drugi powiedzial o tym czy o tamtym. Pewnie moglby byc i nawet prawnikiem i pisalby artykuly ale taki to woli prawo wykladac albo w sadzie ciedziec
ZOBACZ WSZYSTKIE KOMENTARZE

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.80.93.19
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!