Marka Grene® rozwija się w Polsce poprzez sieć sklepów technicznego zaopatrzenia rolnictwa, w skład której wchodzi 87 sklepów własnych oraz 3 sklepy franczyzowe (w fazie realizacji otwarcia sklepów: marzec 2012 – Aleksandrów Kujawski, Szczecinek, czerwiec 2012 – Łęczyca). Asortyment sprzedawany w sklepach stanowi przekrój towarów niezbędnych w rolnictwie, przemyśle, ogrodnictwie, a także w gospodarstwach domowych. Pierwsze sklepy pod marką Grene uruchomione zostały w 2006 roku, a wdrożenie oferty franczyzy firma rozpoczęła po 6 latach zbierania doświadczeń w kanale detalicznym – z końcem 2011 roku.  Oferta franczyzy Grene® została opracowana z udziałem specjalistów z Akademii Rozwoju Systemów Sieciowych.

- Już teraz możemy stwierdzić, że oferta franczyzy sklepów rolniczo – technicznych Grene® okazała się dużym sukcesem. Zainteresowanie ze strony potencjalnych franczyzobiorców okazało się na tyle duże, że szybko udało się nam wyselekcjonować interesujące lokalizacje, przeprowadzić dla nich wielokierunkowe analizy opłacalności inwestycji oraz podpisać umowy franczyzowe – mówi Adam Wroczyński, Pełnomocnik Zarządu ds. Rozwoju Sieci Franczyzowej. – Cieszy nas nie tylko ilość napływających zgłoszeń, ale fakt, że pochodzą one od osób kreatywnych, aktywnych, dobrze zorientowanych w lokalnych uwarunkowaniach rynkowych, co dodatkowo zwiększa siłę powstającej sieci franczyzowej – dodaje.

W chwili obecnej, równolegle z procesem pozyskiwania kolejnych lokalizacji proponowanych przez franczyzobiorców trwają intensywne prace związane z organizacją wyposażenia i zatowarowaniem przygotowywanych do otwarcia sklepów franczyzowych. Centrala Systemu Grene® zapewnia kompleksowy pakiet szkoleń dla franczyzobiorcy i personelu jego sklepu, opracowuje plan kampanii marketingowej ułatwiający start i na bieżąco wspiera działalność franczyzobiorcy za pośrednictwem przedstawicieli handlowych i koordynatorów w poszczególnych regionach kraju.

- Oferowany przez Grene® model biznesu sklepu technicznego zaopatrzenia rolnictwa jest jedyną działającą w branży ofertą franczyzową, która poprzez swoją wyjątkową elastyczność sprawdza się niemalże w każdej lokalizacji - mówi Adam Wroczyński. – W dalszym ciągu spodziewamy się dużego zainteresowania tą ofertą. Wynika to również z faktu, że nasz system franczyzowy jest jednym z bardzo niewielu na rynku, które mogą z powodzeniem być rozwijane w miejscowościach powiatowych, czy nawet gminnych. Na rynku systemów franczyzowych to bardzo istotna cecha, szczególnie, że biznes w dużych miastach przejawia już w niektórych branżach objawy nasycenia – dodaje.