- Grupa PTWP rozpoczyna kolejny etap swojego rozwoju - powiedział Wojciech Kuśpik, prezes firmy i jej główny akcjonariusz. - Najbliższe dwa, trzy lata będą dla spółki bardzo dynamiczne. W tym okresie planujemy wejście na rynek główny Giełdy Papierów Wartościowych.

Grupa PTWP jest 443. spółką notowaną na NewConnect i 20., która debiutuje w tym roku.

PTWP - Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości działa na rynku od 1995 r. Od 1998 r. wydaje swoje najważniejsze pismo miesięcznik gospodarczy Nowy Przemysł. W 2005 r. został uruchomiony internetowy portal gospodarczy Wirtualny Nowy Przemysł - wnp.pl.

- Swoją aktywność realizujemy poprzez cztery komplementarne obszary działalności: działalność wydawniczą w zakresie mediów drukowanych; działalność wydawniczą w zakresie portali internetowych; organizację konferencji, seminariów i wydarzeń specjalnych oraz prowadzenie specjalistycznych szkoleń - mówi Wojciech Kuśpik.

W działalności wydawniczej Grupa PTWP koncentruje się na wybranych obszarach tematycznych obejmujących: przemysł i gospodarkę (miesięcznik gospodarczy Nowy Przemysł, wnp.pl), rynek nieruchomości (propertynews.pl), FMCG (magazyn Rynek Spożywczy, portalspozywczy.pl, dlahandlu.pl), rolnictwo (miesięcznik Farmer, farmer.pl, gieldarolna.pl), medycynę i farmację (miesięcznik Rynek Zdrowia, rynekzdrowia.pl, rynekaptek.pl, infodent24.pl), samorządy i gospodarkę komunalną (portalsamorzadowy.pl) oraz HR (pulsHR.pl). Ofertę uzupełnia szereg wydawnictw specjalnych. Każdego miesiąca do czytelników trafia ponad 60 tysięcy egzemplarzy specjalistycznych czasopism.

Czołowym portalem Grupy jest portal wnp.pl kierowany do kadry zarządzającej i specjalistów, numer 1 w sektorze przemysłowym. Miesięcznie odwiedza go około 700 tys. unikalnych użytkowników, a liczba odsłon wynosi blisko 5 mln. Z codziennego newslettera portalu korzysta ponad 65 tys. subskrybentów.

W sumie wszystkie portale Grupy, których wydawaniem zajmuje się bezpośrednio spółka PTWP-Online Sp. z o.o., gromadzą miesięcznie 1,9 mln użytkowników i przynoszą 10 mln odsłon. Liczba odbiorców newsletterów sięga 190 tys.