Aby wygrać, trzeba było kupić 20 l. preparatu ButisanStar, stosowanego w ochronie chwastobójczej rzepaku ozimego i wysłać propozycję gadżetu reklamowego, który w najlepszy sposób odzwierciedla zasady bezpieczeństwa przy jego stosowaniu. Celem konkursu była zamiana starych herbicydów na nową ich generację.

Główna nagroda w konkursie BASF

Autor: Artur Śliz

Opis: Główna nagroda w konkursie BASF, przekazywanie kluczyków na ręce nowego właściciela

Propozycją upominku reklamowego, za którą Dariusz Kubiński otrzymał główną nagrodę, był gadżet odblaskowy, zapewniający bezpieczeństwo dzieciom na drodze po zmierzchu. - Tak nam się spodobała ta propozycja, że jury wybrało ją jednogłośnie. Nie budzi żadnych wątpliwości, że  odblask wiąże się z bezpieczeństwem, tak samo jak samochód, który trafił w ręce Pana Darka, jak nowy preparat chwastobójczy, który też jest bezpieczny dla rzepaku. Kiedy zadzwoniliśmy do Pana Darka z nowiną, że wygrał samochód, uznał, że to żart i odłożył słuchawkę – mówi Agnieszka Bejker z BASFu.

Wśród pozostałych rolników, którzy wzięli udział w konkursie rozlosowano 10 wycieczek na Cypr oraz kilkadziesiąt nagród rzeczowych.

Źródło: Farmer.pl