PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

MSWiA: Rusza III edycja Akademii Liderów Samorządowych

15 listopada br. rozpocznie się rekrutacja do III edycji Akademii Liderów Samorządowych. W ramach Akademii samorządowcy pogłębiają m.in. wiedzę prawniczą oraz doskonalą umiejętności menedżerskie. Tegoroczna edycja skierowana jest do sekretarzy oraz skarbników jednostek samorządu terytorialnego. Rekrutacja potrwa do 16 grudnia br.



Studia w ramach Akademii Liderów Samorządowych pomagają pogłębić wiedzę prawniczą i umożliwiają doskonalenie umiejętności menedżerskich. Ideą Akademii jest wymiana doświadczeń pomiędzy samorządowcami w zakresie poprawy jakości obsługi klientów administracji samorządowej. Udział słuchaczy w ALS jest bezpłatny. Uczestnicy pokrywają tylko koszty zakwaterowania i dojazdu. Studia finansowane są z pieniędzy unijnych, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Rekrutacja do III edycji ALS potrwa od 15 listopada do 16 grudnia br., a o przyjęciu decyduje kolejność wpływu zgłoszeń. Ogółem przewidziano udział 160 słuchaczy z co najmniej 80 jednostek samorządu terytorialnego.

Warunkiem niezbędnym jest przesłanie na adres: akademia.liderow@mswia.gov.pl maila z imieniem, nazwiskiem oraz pełnioną funkcją w jednostce samorządu terytorialnego. W odpowiedzi przesłany zostanie elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który należy wypełnić on-line. Data i godzina wpływu formularza będzie decydowała o kolejności przyjęcia do Akademii Liderów Samorządowych.

Przewiduje się, że 70 proc. uczestników Akademii Liderów będzie pochodzić z gmin wiejskich oraz miejsko-wiejskich, natomiast 30 proc. z gmin miejskich, miast na prawach powiatu, powiatów oraz samorządów województw. Z danej jednostki samorządu terytorialnego wybrane zostaną maksymalnie po dwie osoby.

Projekt realizowany jest podobnie jak w poprzednich edycjach, w czterech miastach we współpracy z trzema uczelniami wyższymi: Uniwersytetem Warszawskim, Wyższą Szkołą Bankową w Poznaniu wraz z Wydziałem Zamiejscowym w Chorzowie oraz Wyższą Szkołą Bankową w Toruniu.

Zajęcia odbywać się będą w Warszawie (40 miejsc), Poznaniu (40 miejsc), Toruniu (40 miejsc), Chorzowie (40 miejsc).

Informacje na temat warunków rekrutacji oraz całego projektu można znaleźć na stronie internetowej: www.administracja.mswia.gov.pl w zakładce Aktualności. Dodatkowe informacje na temat rekrutacji udzielane są również pod numerami telefonów: 0-22 661-91-86, 0-22 661-86-32 lub pod adresem e-mail: akademia.liderow@mswia.gov.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)

BRAK KOMENTARZY

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.81.105.205
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!