ARiMR zawarła z TVP umowę dotyczącą emisji spotu „promującego efekty PROW” w czasie najlepszej oglądalności podczas EURO 2012. Ten film był już pokazywany przed wyborami do Sejmu w ubiegłym roku i wtedy już wzbudził dyskusję

Pokazuje bowiem prezesa ARiMR i ministra rolnictwa – choć, jak zapewnia ARiMR, wyprodukowano go w celu promocji efektów wdrażania PROW.

Jak pisze „Rzeczpospolita” w artykule "Miliony na EUROpromocję ministra", ARiMR nie chce ujawnić, ile zapłaciła TVP za emisję – zasłania się tajemnicą handlową, TVP też odmówiła ujawnienia kosztów spotu. Jak szacuje Onet.pl, za spoty trzeba było zapłacić od 2 do 5 mln zł. „Rzeczpospolita” napisała, że ARiMR zapewniła, iż emisję spotów na korzystnych warunkach zaproponowała TVP, a decyzję o przyjęciu propozycji podjęły wspólnie Ministerstwo Rolnictwa i ARiMR. Zainteresowanie emisją spotów w przerwach meczów jest ogromne, telewizja musiała odmówić innym zainteresowanym – pisze dziennik.