Prawie 292 tys. zł kosztowały działania promujące w I półroczu rolnictwo ekologiczne, unijny program dotyczący zrównoważonego rozwoju sektora rybołówstwa oraz program "Poznaj dobrą żywność". Pieniądze te Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi przeznaczyło głównie na publikacje w czasopismach branżowych ("Sad Nowoczesny", "Owoce Warzywa Kwiaty", "Agrotechnika").

Odrębne środki - ponad 28 tys. zł - resort wydał na publikacje dotyczące Programu Operacyjnego "Ryby" w "Przeglądzie Przemysłowym i Gospodarczym" oraz w "Przeglądzie Rybackim". Promocja znaku "Poznaj dobrą żywność" kosztowała ponad 82 tys. zł, a artykuły ukazały się w dwóch dziennikach (resort nie podał w jakich) - za ponad 55 tys. zł i w dwóch tygodnikach - za ponad 27 tys. zł. Oprócz tego resort wydał ponad 27 tys. zł na artykuły sponsorowane i wkładki tematyczne dotyczące reformy Wspólnej Polityki Rolnej.

Podobał się artykuł? Podziel się!