PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Wojciechowski: Sawicki - niespodziewana gwiazda EURO

Wojciechowski: Sawicki - niespodziewana gwiazda EURO

Europoseł Janusz Wojciechowski skrytykował na swoim blogu pokazywane w przerwach meczów spoty promujące PROW, eksponujące postać ministra rolnictwa Marka Sawickiego.



Ledwie piłkarze zejdą z boiska do szatni na przerwę, na ekranie pojawia się nobliwa twarz ministra Sawickiego, która z całej głębi intelektualnego zachwytu zachwala panujący w Polsce dobrostan chłopów – napisał Wojciechowski. - Wieś rośnie w siłę, a rolnikom żyje się dostatniej, a wszystko dzięki funduszom unijnym, szczodrobliwie rozdzielanym przez dobroczyńcę wsi i całej Polski, Jego Ekscelencję Ministra Marka Sawickiego z PSL.

Wojciechowski podkreślił, że spot pokazywany jest w najdroższym czasie telewizyjnym, nie trafia do osób zainteresowanych rolnictwem, nie służy wcale promocji PROW, ale ministra:

Tę pochwałę życia wiejskiego Sawicki uznał za stosowne obwieścić urbi et orbi w przerwach meczów EURO, przy największej w dziejach widowni i najdroższych w historii kosztach reklamy.

To dobry pomysł, jak bowiem powszechnie wiadomo, rolnicy dostają z Unii tak wielkie góry pieniędzy, że nie są ich w stanie przyswoić, dlatego trzeba te fundusze zareklamować w najdroższym czasie reklamowym, wśród szczególnie zainteresowanych funduszami rolnymi kibiców piłki nożnej.

A przy okazji lansuje się gwiazda Ministra Sawickiego, którego w telewizji więcej niż Lewandowskiego, Tytonia i Smudy razem wziętych.

Jednocześnie nie mówi się o kłopotach polskich plantatorów tytoniu i stratach przez nich poniesionych:

Sorry... o Tytoniu przy Sawickim ciszej. Tak się składa, że Pan Minister zmarnował niestety kilkaset milionów złotych, przeznaczonych z Unii na wsparcie polskich rolników plantatorów tytoniu. W domu wisielca nie mówi się o sznurze, analogicznie w domu Ministra Sawickiego nie należy wspominać o Tytoniu.

Janusz Wojciechowski stwierdza, że pieniądze przeznaczone na spot mogłyby posłużyć rolnikom, a nie ministrowi:

Najważniejsze, że nowa telewizyjna a gwiazda EURO uświadomiła nam, że na wsi panuje dobrobyt.

I panowałby może jeszcze większy, gdyby Unia przeznaczyła dla rolników także te część swoich funduszy, którą obecnie przeznacza na lans Sawickiego - podsumowuje Wojciechowski.

Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (8)

  • ekoterorystka 2012-06-21 13:52:47
    Tak to prawda za nasze pieniądze Sawicki się promuje i jeszcze łże bo polskie rolnictwo doprowadził do bankructwa a my rolnicy na to nie mamy wpływu i coraz gorzej związac koniec z koncem, Dzięki jego działaniom na wsi nie ma młodych rolników a to znaczy że koniec!!!!!!!!!!!!!!!!
  • A. Krzak 2012-06-16 09:13:14
    Niestety Wojciechowski ma rację. Zielona mafia rozpanoszyła się we wszystkich niby rolniczych instytucjach. Chwalą się ile to rolnicy zyskują ale nie wiadomo ile z tych funduszy przejmują pasożyty. Nie chcę być złym prorokiem ale podejrzewam, że ok.50% kosztów stanowi obsługa i jeszcze do tego biurokraci wyciągają ile się da np. robiąc szkolenia nic nie dające itp. Suma sumarum to bezpośrednio do rolnictwa trafia niewiele. Zawsze jest tak, że ta krowa co dużo ryczy to mało daje mleka.
  • ekojajo 2012-06-14 10:10:02
    Kołodziej,Sawicki stare oblicze obłudy i błaznowania
  • oko 2012-06-14 09:13:44
    Nie przepadam za p Wojciechowskim ale tym razem dobrze prawi :)
  • Mały rolnik 2012-06-13 23:02:14
    Ta reklama to tylko wkurza tych z miasta, bo teraz myślą, że chłopom to sie tak wiedzie jak kiedys magnaterii. Minister Sawicki chyba się zapętlił i wydał kasę bez pomyślunku. Pawlaku - rozlicz Sawickiego z marnotrawienia kasy!
  • 76 2012-06-13 14:18:32
    Wojciechowskiemu żal, bo mu się partia sypie i stołek może stracić!!! a sami co robili jak byli przy korytku...
  • karol 2012-06-13 14:05:16
    Taaa... na kredyty preferencyjne kasy nie ma, grupom producenckim zabrano srodki dzieki czemu wiele z nich zwyczajnie zbankrutuje, wnioski na dofinansowanie zakupu traktora rozpatruja 2 lata i dluzej, prawnicy z agencji nie maja pojecia o podstawach KPA i KPC, za chwile opodatkuja rolnictwo, co roku wykteslaja z rejestru srodki ochrony roslin, ktore bez problemu mozna uzywac w starej UE a bark mozliowsci uzywania konkretnych srodkow oznacza drozsza uprawe lub calkowita jej likwidacje. Ot i prawdziwe polskie rolnictwo, Ministerstwo Rolnictwa i Agencja Restrykturyzacji - kolesiostwo i amatorka
  • edztor 2012-06-13 10:13:27
    Sawicki nie będzie robił dziadowskich inwestycji by byle łajza wieła go z kontroli za mordę więc wbijcie sobie w ten oszczędny łeb że pieniądze robi się na drogich słomianych inwestycjach .Wynajmie czas reklamowy od TVP w pełnej stawce godzinowej za pieniądze agencji -ale to jest 2-3 mln zł ? .Zapłacimy ,zapłacimy .Spot reklamowy na zlecenie zrobi zaprzyjaźniony kolega .Zapłacimy !
    Powiedzcie po co jest ta reklama ? -No właśnie po co ? O tuż to ! Nikt nie wie po co więc nie muszą się obawiać że ktoś się zapyta .Wiecie co robi ten Miś ... tfu ta reklama ? Ona odpowiada żywotnym potrzebom całego społeczeństwa .To jest reklama na skalę naszych możliwości .Czy wiecie co robimy tą reklamą ? My otwieramy oczy niedowiarkom .Patrzcie mówimy im to jest nasze przez nas wykonane i to nie jest ostatnie słowo .I nikt nie ma prawa się przyczepić bo to jest reklama społeczna oparta o pieniądze Agencji która przeminie jak zeszłoroczny śnieg po między meczami na świeżym powietrzu .I co potem się robi ?Protokół kosztów !Bo prawdziwe pieniądze zarabia się na drogich słomianych inwestycjach .Sawicki jako konsultant i aktor dostanie 20 % kosztów i im ta reklama jest droższa tym .yyy.... no koniaczek ,Podwójny .Stać ich .
ZOBACZ WSZYSTKIE KOMENTARZE

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.198.103.13
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!