PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Wystartował program „Na Własne Konto”

Znani są już laureaci konkursu filmowego „Festiwal Filmów Reklamowych” odbywającego się w ramach programu edukacji ekonomicznej „Na Własne Konto”. Każdy ze zwycięzców otrzymał stypendium naukowe o wartości 1500 zł.



Od 29 do 30 maja odbywał się w Warszawie finał konkursu filmowego „Festiwal Filmów Reklamowych”, na zakończenie pierwszej, pilotażowej edycji programu edukacji ekonomicznej „Na Własne Konto”, zainicjowanego przez Europejski Fundusz Rozwoju Wsi Polskiej.

Finaliści – gimnazjaliści z Turośni Kościelnej i Sokółki (woj. podlaskie), Brodów (woj. lubuskie) oraz podopieczni świetlicy środowiskowej z Sokołowa Podlaskiego (woj. mazowieckie) i świetlicy środowiskowej „Promyk Dnia” w Rudce (woj. podlaskie) – wzięli udział w warsztatach z teorii reklamy z przykładami ciekawych kampanii, poznali tajniki montażu i kręcenia spotów reklamowych. Tak zdobyta wiedza pomogła młodym ludziom w realizacji zadania konkursowego, które polegało na opracowaniu kampanii reklamowej dla nowego (nieistniejącego na rynku) produktu – mleka w butelce dostarczanego pod drzwi. Uczestnicy zostali podzieleni na pięć grup. Po długich obradach jury najwyżej oceniło koncepcję kreatywną grupy w składzie:

•             Aleksandra Chmielecka (Gimnazjum w Sokółce)

•             Aleksandra Górska (Świetlica środowiskowa w Sokołowie Podlaskim)

•             Katarzyna Zamachowska (Świetlica środowiskowa w Rudce)

•             Sylwia Ściepuk (Gimnazjum w Turośni Kościelnej)

•             Sylwia Kalinowska (Gimnazjum w Brodach).

Każda laureatka otrzymała stypendium naukowe w wysokości 1500 zł (150 zł miesięcznie, na okres 10 miesięcy). Stypendia ufundowały: Spółdzielcza Grupa Bankowa oraz Spółdzielczy Bank Rozwoju w Szepietowie. Wszyscy uczestnicy otrzymali dyplomy uczestnictwa w programie i konkursie filmowym.

Zanim uczestnicy programu „Na Własne Konto” dotarli do finału konkursu filmowego „Festiwal Filmów Reklamowych”, musieli przygotować biznesplan wymyślonego przez siebie przedsięwzięcia oraz nakręcić promujący je film reklamowy. Wśród nagrodzonych projektów wyróżnione zostały filmy reklamowe: „DJ Smak”, którego pomysłodawcami byli uczniowie gimnazjum w Turośni Kościelnej, „Smaki Świata” autorstwa gimnazjalistów z Sokółki, „Centrum Rozrywki Funy Club” nakręcony przez podopiecznych świetlicy środowiskowej z Sokołowa Podlaskiego oraz „Bernard”, przygotowany przez młodzież gimnazjalną z Brodów. Nagrodę publiczności zdobyli podopieczni podlaskiej świetlicy środowiskowej „Promyk Dnia” w Rudce.

Głównym celem programu „Na własne konto” jest poszerzanie wiedzy ekonomicznej wśród uczniów gimnazjum z terenów wiejskich, kształtowanie ich postaw oraz nauczanie umiejętnego planowania własnej ścieżki zawodowej. Założenia te realizowane są poprzez dodatkowe zajęcia pozalekcyjne, które poszerzają wiedzę zdobywaną na lekcjach. Realizacja programu ma również przyczyniać się do zmniejszenia dysproporcji w znajomości narzędzi finansowych i przedsiębiorczych pomiędzy młodzieżą miejską a pochodzącą z terenów wiejskich. Realizatorem programu jest Fundacja na Rzecz Rozwoju Wsi „Polska Wieś 2000” im. M. Rataja. Projekt jest dofinansowany ze środków Narodowego Banku Polskiego.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)

BRAK KOMENTARZY

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.224.60.122
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!