PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Rosja może kupić więcej wołowiny a mniej wieprzowiny i drobiu

Oczekuje się, że w przyszłym roku Rosja będzie zwiększać udział wołowiny w ogólnym imporcie, zaś zmniejszy przydziały dla wieprzowiny oraz drobiu.



Takie są właśnie propozycje przedstawicieli rosyjskiego przemysłu mięsnego, które popiera także tamtejsze ministerstwo rolnictwa oraz gospodarki. Najprawdopodobniej we Wrześniu zostanie ustalony kontyngent impotrowy, który ma objąć najbliższe trzy lata.
Rosja może zwiększyć kontyngent na wołowinę z 100 tys. ton do 550 tys. ton w 2010 r., zaś dla drobiu obniżyć o 100 tys. ton do poziomu 850 tys. ton, a dla wieprzowiny o 32 tys. ton do poziomu 500 tys. ton.
Rosja wprowadziła kontyngenty importowe w 2003 roku, aby wspomóc w ten sposób własną krajowych producentów. Spowodowało to spadek importu mięsa o 29 proc., w sektorze drobiu wyniósł on 37 proc., a w przypadku wieprzowiny 26 proc. W tym roku ocenia się, że 25 proc. skonsumowanego mięsa w Roscji to mięso importowane. W 2008 r. udział ten wyniósł 32 proc., o czym poinformowało rosyjskie ministerstwo ronictwa 26 sierpnia br.

Źródło:ThePigSite/farmer.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)

BRAK KOMENTARZY

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.198.86.28
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!