W tym roku celem jest promocja brzoskwiń i nektarynek. Po sucesie w ciągu pierwszych trzech lat program uzyskał kolejne dofinansowanie w wysokości 3,5 miliona euro do 2012 r.

W skład zespołu Fruit Team zachęcającego dzieci do zjadania owoców wchodzą brzoskwinie, nektarynki, gruszki, kiwi oraz, śliwki. Teraz Mr Fruitness zaproponuje nowości dla punktów sprzedaży uczestniczących w letnim programie promocji, a nowa kampania „Fruitness enjoy
it!” będzie propagowała różne dyscypliny sportu jako podstawowe składniki zdrowego i zrównoważonego trybu życia.

Wród dzieci rozprowadzane będą najnowsze edukacyjne mini-karty do gry, będące doskonałym sposobem nauki przez zabawę. Brzoskwinie i nektarynki, śliwki, gruszki i kiwi zastępują klasyczne kolory w kartach: karo, trefle, piki i kiery.

Źródło: FAMMU/FAPA/ farmer.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!