PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Polityka promocji produktów rolnych

Przewodniczący organizacji sektora rolnego w UE wzywali do rozszerzenia instrumentów promocji zarówno na rynku wewnętrznym, jaki na rynkach zewnętrznych w szczegółowym stanowisku, które zostało przyjęte w sprawie Zielonek Księgi dotyczącej polityki promocji produktów rolnych.



- Konkurencja na rynku jest coraz silniejsza, dlatego UE musi ożywiać instrumenty promocji, zarówno na rynku wewnętrznym, jak i na rynkach państw trzecich, aby utrzymać zwiększony udział w rynku oraz zagwarantować, że konsumenci będą odpowiednio poinformowani na temat wysokich standardów produkcji UE, takich jak wymogi związane z dobrostanem zwierząt oraz surowe standardy jakościowe, które nie obowiązują produktów importowanych. Uproszczenie procedury administracyjnej powinno również być jednym priorytetów nadchodzącej reformy polityki promocji. Ma to kluczowe znaczenie, jako że polityka w obecnym kształcie jest nadmiernie zbiurokratyzowana, co prowadzi do niewykorzystania pełnego potencjału kampanii promocyjnych - mówił Gerd Sonnleitner, przewodniczący Copa.

- Kolejnym kluczowym elementem stanowiska Komitetów Copa-Cogeca jest umożliwienie promocji pochodzenia produktów nieobjętych unijną legislacją w sprawie polityki jakości. Przypomniał także, że unijna polityka promocji produktów danych marek musi być bardziej elastyczna. Ponadto, potrzeba więcej spójności pomiędzy polityką promocji i handlową, a wachlarz produktów nią objętych powinien być aktualizowany - dodał Paolo Bruni, przewodniczący Cogeca.

Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)

BRAK KOMENTARZY

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.162.227.37
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!