PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

ARiMR nie ma miejsca na przelewie, aby informować o szczegółach płatności

ARiMR nie ma miejsca na przelewie, aby informować o szczegółach płatności fot. Pixabay

Autor: Marzena Pokora-Kalinowska

Dodano: 06-06-2017 13:39

Tagi:

Opis przelewu od ARiMR jest ograniczony liczbą znaków w polu „Tytułem”, przewidzianych w systemie bankowym.



Jak poinformowała agencja, odpowiadając na wniosek samorządu rolniczego, obecnie nie jest możliwe szczegółowe opisanie wszystkich mechanizmów pomocy, w ramach których beneficjent otrzymuje płatność.

Płatności na rzecz beneficjentów realizowane są z wykorzystaniem elektronicznego systemu ELIXIR/SORBNET, w którym standard komunikatu „Polecenia przelewu”, w tym pole „Tytułem” posiada ograniczoną ilość znaków – podano.

Dlatego w obecnej kampanii zastosowano uproszczone zapisy i przyjęto dla płatności zaliczkowych zapis: „…Zaliczka płatności bezpośrednie 2016 r, kwota ogółem…”, a dla płatności końcowych zapis: „…Nr decyzji…, Należność…, Decyzja z faktycznym doręczenie/decyzja bez faktycznego doręczenia”.

Jednocześnie zapewniono, że Agencja analizuje możliwość zmiany opisu przelewu w polu „Tytułem” w celu poprawy szczegółowości opisów, które będzie miało zastosowanie w kolejnej kampanii przy jednoczesnym zachowaniu standardu komunikatu „Polecenie przelewu” dla pola „Tytułem”.

Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (5)

  • informatyk 2017-06-07 13:06:44
    Zrobili system informatyczny za miliony i niewiele z tego działa - dramat. Jest wiele możliwości i automatyzacji pewnych procesów, tylko trzeba mieć pomysł i głowę do tego.
  • jacek 2017-06-07 08:10:06
    Tak w BP są służbowe telefony, tylko że stacjonarne......
  • D.tuski 2017-06-06 23:05:24
    Ja proponuje dwa skroty
    1.dla zaliczki - Angela,
    2 dla reszty - Merkel,
    Napewno sie zmieszcza i napeno kazdy to pojmie.
  • Pracownik bagna 2017-06-06 20:48:47
    Jasne, są tylko dwa problemy: 1. Jeden pracownik w i tak przeciążonych pracą BP całe dnie siedziałby i wysyłał esemesy. 2. Pracownicy BP nie wiedzą kiedy do danego rolnika idzie przelew, ponieważ tym zajmuje się centrala ARiMR. Co niektórzy z Państwa chcieliby chyba, żeby pracownicy BP pracowali w okresie wydawania decyzji nie po 10-11 godzin, tylko po 15. Póki co to raczej niemożliwe, ale naciskajcie na ministra, może coś da się z tym zrobić...
  • Typ 2017-06-06 18:52:54
    A ciężko by było wysłać sms na numer telefonu podany we wniosku? Że poszedł przelew taki i taki za to i za tamto, abonament na sms bez limitu kosztuje 40zł, w każdym biurze powiatowym na pewno są telefony służbowe, filozofii nie ma z wysyłaniem, nie potrzeba systemów informatycznych za grube miliony ani dodatkowych ludzi do pracy.
ZOBACZ WSZYSTKIE KOMENTARZE

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.159.85.193
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!