PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

BGŻ ma (przejściowe) trudności

BGŻ ma (przejściowe) trudności Pieniądze klientów są bezpieczne - zapewnia BGŻ; fot. pixabay

Połączenie systemów internetowych BGŻ i BNP Paribas doprowadziło do trudności w korzystaniu z kont – jak zapewnia bank, wszystko jest pod kontrolą i pieniądze klientów są bezpieczne.



- Nie mam dostępu do konta, a spodziewam się dopłat – zaalarmował nas rolnik. – Raz pokazuje mi się, że mam 500 zł na koncie, raz, że 500 tys. zł długu. Wiedziałem o połączeniu systemów BGŻ i BNP Paribas, ale nie spodziewałem się, że mogą być aż takie trudności.

BGŻ tłumaczy, że sytuacja jest pod kontrolą. W nadesłanym oświadczeniu czytamy:

„W Banku BGŻ BNP Paribas w miniony weekend została przeprowadzona migracja danych i ujednolicenie systemów bankowości elektronicznej. Dotychczasowy system bankowości elektronicznej eBGŻ od 14 listopada został zastąpiony systemem Pl@net.

W związku z wprowadzanymi zmianami po zalogowaniu się do bankowości elektronicznej mogą występować przejściowe problemy z prawidłowym wyświetlaniem salda na rachunku w sekcji „Moje finanse” (system Pl@net) lub w liście rachunków (system Biznes Pl@net). Saldo widoczne w historii transakcji jest prawidłowe.

Zapewniamy, że pieniądze naszych klientów są bezpieczne.

Nieustannie pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Robimy wszystko, aby w bankowości elektronicznej prezentowane były prawidłowe dane o saldach rachunków.

Przepraszamy za utrudnienia.”

 

 

 

 Z ostatniej chwili

O godz. 17 bank poinformował:

"Uaktualnione salda na rachunkach

Salda na rachunkach klientów Banku BGŻ BNP Paribas obecnie są aktualne. Zarówno w sekcji „Moje finanse” (system Pl@net) czy w liście rachunków (system Biznes Pl@net) klienci widza prawidłowe, zgodne ze stanem faktycznym informacje.

W Banku BGŻ BNP Paribas w miniony weekend została przeprowadzona migracja danych ponad miliona klientów i ujednolicenie systemów bankowości elektronicznej. To bardzo złożona operacja. Z tego względu nie możemy wykluczyć, że mogą pojawiać się w jednostkowych sytuacjach niezgodności w danych widocznych dla klienta. Wszystkie tego typu sytuacje wyjaśniane są indywidualnie i priorytetowo.

Jeszcze raz przepraszamy klientów za utrudnienia."

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (5)

  • Mariusz podlasie 2016-11-16 20:49:44
    we wrzesniu zamknełem dwa rachunki w tym banku Raz wzieli opłate za wypłate z opcego bankomatu 240 zł mimo ze 3 wypłaty miały byc bez prowizji (zepsuty bankomat) Potem za....li mi 50 zł za wypłate w kasie 20 tyś Dziś załozyłem konto w banku ktory otwarto kilka dni temu Rozsmieszyło mnie to ze trzech pracownikow z tego tworu pracuje w tym nowym banku
  • xxx 2016-11-16 18:43:18
    Przewidziałam to i pieniądze przelałam do innego banku,po otrzymaniu dopłat rezygnuję z tego banku. Naliczyli mi prowizję od transakcji za granicą,kiedy w tym roku nigdzie nie byłam.
    Pewnie niedługo nastąpi krach,podobnie jak SKOK.
  • lol 2016-11-15 16:23:47
    kasa niby sie zgadza, pierwsze logowanie wczoraj około godziny 11, pomijając fakt że się wieszało i długo ładowało to dlaczego zrezygnowano z poprzedniego wyglądu który był czytelny i łatwy w obsłudze a ten mało czytelny(właściwie nie czytelny) i upierdliwy w korzystaniu.
  • Andrzej82 2016-11-15 16:16:52
    "Bank znikającej gotówki" - gdyby ktoś chciał tak jak ja ewakuować się z tej porażki, to podrzucam instrukcję - http://www.zmianataryfyiprowizji.pl/zamknac-konto-bgz-bnp-paribas/
  • rolnik_z_kujaw 2016-11-15 16:09:38
    A u mnie wszystko ok. Bez problemu zalogowałem się do Planet. Saldo się zgadza. Wysokość środków i kwota kredytu również ok.
ZOBACZ WSZYSTKIE KOMENTARZE

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.159.85.193
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!