- Nie mam dostępu do konta, a spodziewam się dopłat – zaalarmował nas rolnik. – Raz pokazuje mi się, że mam 500 zł na koncie, raz, że 500 tys. zł długu. Wiedziałem o połączeniu systemów BGŻ i BNP Paribas, ale nie spodziewałem się, że mogą być aż takie trudności.

BGŻ tłumaczy, że sytuacja jest pod kontrolą. W nadesłanym oświadczeniu czytamy:

„W Banku BGŻ BNP Paribas w miniony weekend została przeprowadzona migracja danych i ujednolicenie systemów bankowości elektronicznej. Dotychczasowy system bankowości elektronicznej eBGŻ od 14 listopada został zastąpiony systemem Pl@net.

W związku z wprowadzanymi zmianami po zalogowaniu się do bankowości elektronicznej mogą występować przejściowe problemy z prawidłowym wyświetlaniem salda na rachunku w sekcji „Moje finanse” (system Pl@net) lub w liście rachunków (system Biznes Pl@net). Saldo widoczne w historii transakcji jest prawidłowe.

Zapewniamy, że pieniądze naszych klientów są bezpieczne.

Nieustannie pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Robimy wszystko, aby w bankowości elektronicznej prezentowane były prawidłowe dane o saldach rachunków.

Przepraszamy za utrudnienia.”

 

 

 

 Z ostatniej chwili

O godz. 17 bank poinformował:

"Uaktualnione salda na rachunkach

Salda na rachunkach klientów Banku BGŻ BNP Paribas obecnie są aktualne. Zarówno w sekcji „Moje finanse” (system Pl@net) czy w liście rachunków (system Biznes Pl@net) klienci widza prawidłowe, zgodne ze stanem faktycznym informacje.

W Banku BGŻ BNP Paribas w miniony weekend została przeprowadzona migracja danych ponad miliona klientów i ujednolicenie systemów bankowości elektronicznej. To bardzo złożona operacja. Z tego względu nie możemy wykluczyć, że mogą pojawiać się w jednostkowych sytuacjach niezgodności w danych widocznych dla klienta. Wszystkie tego typu sytuacje wyjaśniane są indywidualnie i priorytetowo.

Jeszcze raz przepraszamy klientów za utrudnienia."