Działania, które w ostatnim czasie są przeprowadzane to m.in.: kolejne edycje programów "Owoce w szkole" oraz "5 porcji warzyw, owoców lub soków", cykl programów edukacyjnych realizowanych w TV "Owoce i warzywa z krainy witaminy" czy kampania promocyjno-informacyjna "Jabłka każdego dnia", która realizowana będzie na rynku rosyjskim i ukraińskim.


Właśnie rozpoczynają się działania przygotowujące akcję u naszych wschodnich sąsiadów. - W maju i czerwcu konsumenci w tamtych krajach będą mogli zauważyć kampanię. Jest to działanie trzyletnie i ma charakter informacyjny - informuje o zaletach jabłek europejskich, o i ich walorach odżywczych oraz promocyjny, czyli zachęca do spożywania ich w większych ilościach niż dotychczas - tłumaczy Mirosław Maliszewski, Poseł z ramienia PSL oraz prezes Związku Sadowników RP. Średnie spożycie jabłek w Rosji i na Ukrainie wynosi ok. 10 kg na jednego mieszkańca, podczas gdy w Polsce jest to odpowiednio 15-16 kg.

Więcej na portalspozywczy.pl Podobał się artykuł? Podziel się!