PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Ministerstwo Rolnictwa na promocję wydaje tyle, co na oświatę

Ministerstwo Rolnictwa na promocję wydaje tyle, co na oświatę Promocja tak droga, jak oświata; fot. Fotolia

Autor: MP

Dodano: 08-01-2016 12:25

Tagi:

W 2015 roku promocja opłacona przez Ministerstwo Rolnictwa kosztowała blisko 3 mln zł. To prawie tyle samo, co wydatki na oświatę rolniczą.



Po naszej wczorajszej publikacji Ministerstwu Rolnictwa udało się wreszcie poinformować o wydatkach pozabudżetowych czynionych na promocję. A są to informacje rzeczywiście robiące wrażenie. Z pieniędzy PROW 2007-2013 wydano w 2015 roku na ten cel ponad 2 mln 200 tys. zł.

W sumie – ze środków budżetowych i pozabudżetowych (czyli unijnych) Ministerstwo Rolnictwa wydało w 2015 r. na promocję prawie 3 mln zł.

Na oświatę rolniczą w budżecie na 2016 r. zaplanowano niewiele mniej - trochę ponad 3 mln zł.

A co finansowało ministerstwo w 2015 r.? „Dzień dobry w sobotę” – jedna tylko audycja TVP1, „wzbogacająca” swoją treść o wątki o efektach realizacji PROW – kosztowała 510 tysięcy. Najwyraźniej nie wystarczyło misji, trzeba było ją solidnie podeprzeć…

 Katolickie Radio Podlasie wsparto natomiast – kolejnymi po 77 490 zł z budżetu, przeznaczonymi na „Kwadrans z ministrem rolnictwa” – 276 tysiącami zł. W tę samą stronę kraju trafiły zapewne – choć nie wiadomo, w którym radiu emitowane -  „Audycje w radio Co dał nam PROW, czyli jak Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 zmienił ,<ścianę wschodnią>". Kosztowały prawie 150 tys. zł.

 „Wielki test o żywności Polska Smakuje” kosztował 350 tys. zł. Instruktaż „Jak jeść z tradycją” był dużo tańszy, ale czy równie widowiskowy – nie wiadomo, gdyż nie podano nawet, gdzie wyemitowano kosztujący 20 tys. zł film.

W sumie - co pozycja, to duże wrażenie…

Proponujemy przyjrzeć się dokładnie nadesłanym wyliczeniom, zamieszczamy je obok. Warto mieć je w pamięci, "trafiając" na "materiały informacyjno-promocyjne dotyczące PROW".

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (2)

  • Marek spod Sawic 2016-01-08 22:51:44
    #mistrz autopromocji
    http://tv.wirtualnemedia.pl/film/agencji-rozwoju-i-modernizacji-rolnictwa-spot-z-markiem-sawickim
  • ja 2016-01-08 19:10:18
    Zaleciało barejowskim "Misiem"...
ZOBACZ WSZYSTKIE KOMENTARZE

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.224.2.123
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!