PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KOMENTARZE

  • arszczecin 2012-04-04 00:06:17
    do arek: chłopie ich jest poprostu za mało, tych pracowników ofkorse.
    u mnie w powiatowym, dziś, mamy luzik, mam kolegę w sąsiednim powiecie-powiat koszalin na paszporty bydlęce czeka tydzień dwa a nawet 3. . u nas paszporty są wydawane od ręki, dziewczyny uśmiechnięte,pomocne, kierownikiem jest facet do rany przyłóż, nie żaden gbur, uwaga jestem kierownikeim, mam władzę, tylko miły sympatyczny facet, który zawsze się przywita, spyta co słychać, i co najlepsze jest z PSL, jest to jedyna kompetentna osoba z psl w moim regionie.
    do pracownik arimr : jaja będą jak was z arr połączą, kasa ta sama a roboty więcej

    z tego co wiem to szeregowy pracownik anr zarabia tyle co kierownik powiatowy arimr.
    z tego co mówią, co chwilę zmieniają się ich kompetencje, roboty dochodzi, a pracowników/kasy nie.

    od razu mówię, nie pracuje w armi nie mam tam żony dziewczyny ani chłopaka, mam nad sobą wyrok/zwrot części onw- będzie bolało, nie mam zamiaru słodzić cukrzyć dla armiru. oceniam fakty w moim powiecie
  • Arek 2012-04-03 23:18:12
    Niestety praca Agencji przebiega karygodnie. Pomijam już sprawę informowania o "jak widnieje w pismach od Agencji, termin jest przesunięty z powodu zbyt dużej ilości wniosków", który to w moim przypadku jest już mi przesłany po raz drugi. Jeszcze żeby ktoś się tym przejmował i terminowo przesyłał kolejne powiadomienie. Drugi już raz jest po terminie jaki mi został podany, a ktoś zapomniał przesłać kolejnej informacji o nowym. Jeśli byłbym w trakcie inwestycji to takie zaniedbanie byłoby bardzo nie na miejscu. Ponadto po kilku telefonach do pracownika, który zajmuje się moim wnioskiem dostałem lakoniczne wyjaśnienie, że osoba weryfikująca pod względem ekonomicznym jest na urlopie - to na tej osobie się świat kończy, mają tylko jednego pracownika czy co? Poza tym pracownik doszukuje się co chwile to nowych kwestii, które jak to twierdzi nurtują go. Dzwoni do mnie i prosi nagle o wyjaśnienie po co potrzebny mi agregat prądotwórczy na fermie drobiu; żebym wyjaśnił i napisał oświadczenie, to zaś że w tabeli 5.1 plan rozwoju gospodarstwa (choć dokładnie widnieje możliwość wyboru jednostki miary budynku w metrach) trzeba zmienić na ilość stanowisk co w fermie drobiu nie ma przeliczenia, gdyż obowiązuje nas przelicznik kg/metr kwadratowy, więc czy ja hoduje kury do 2kg czy 2,2 to będę miał inną obsadę za każdym razem. PRACOWNIK tego nie rozumie, ilość stanowisk i już!! Pytam "czego nie metry kwadratowe skoro to najbardziej adekwatny parametr budynku" - odpowiedz "bo tak mi się wydaje będzie lepiej”. Ta Agencja to totalna kpina i oby ją rozwiązano jak tylko się skończą fundusze. Będąc tam osobiście widziałem tempo pracy tych ludzi, "KAWECZKA CIASTECZKO Koleżanko kolego??" i tak się kręcą.
    Pozdrawiam i życzę szybkiego rozwiązania tego biurokratycznego śmiecia!!!
  • stanisław 2011-10-05 14:17:38
    tak myślałem biurokracja zalewa agencję, wyrazy współczucia
  • Pracownik ARiMR 2011-10-04 22:24:36
    Jestem pracownikiem ARiMR i naprawdę pracujemy na pełnych obrotach na maksa. Jedyną przeszkodą coraz częściej się pojawiającą są coraz to nowe wytyczne z centrali. Ciągle chce nowe raporty i punkty, najważniejsze są dla centrali punkty, reszta nie jest ważna. Najlepsi pracownicy w nagrodę, że dużo wykonali limitów (podpisanych umów) przechodzą teraz kontrole, czy aby nie oszukują i znów trzeba zajmować się przygotowywaniem dokumentów do kontroli zamiast rozpatrywanie wniosków. To Wy, Rolnicy, dzięki wam mamy prace i dla was pracujemy, dlatego prosimy o wyrozumiałość. Nam naprawdę zależy na terminowym rozpatrywaniu wniosków, (nie wypowiadam się za Centralę ARiMR)
  • jfmat 2011-10-04 19:54:32
    Nie tylko ARiMR lecz również Agencja Rynku Rolnego. Rolnicy którzy złożyli wnioski o dopłaty do użytego materiału siewnego otrzymują w ostatnim czasie pisma z lakoniczną informacja: wniosek zostanie rozpatrzony w późniejszym terminie. Według mnie to nie zaniedbania pracowników, lecz wykonywanie poleceń z Ministerstwa Finansów by wszelkie płatności możliwie jak najdłużej się da dpóźniać.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.162.224.176
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!