PARTNERZY PORTALU
partner portalu farmer.pl partner portalu farmer.pl

KOMENTARZE DO TEKSTU:

juz nieaktualne - paszowka na pobliskim skupie 970 netto. A wy dalej siejcie propagande ze bedzie tak tanio

pawel, 2012-04-23 12:29:40

haha - smieszne prognozy , dzisiaj konsumpcja kosztuje 1000 netto , a paszowka 950 . Ceny rosna z dnia na dzien. Towaru nie ma i po zniwach nie bedzie! Dzisiaj pochodziem troszke po okolicznych polach sasiadow i sie zastanawialem tylko dlaczego nie zlikwidowali tego co jest na polu - wniosek prosty - nic nie robia , bez nawozu , co zbiora to bedzie , wezma doplaty i juz , rok na straty spisali.

pawel, 2012-04-21 22:36:21

propaganda!!!!!!!i tyle nie wiadom jak bedzie wiosna wystarczy lekka susza i zboza jare pokażą swój minus analitycy zafajdani!!Tylko że wasze pitolenie nie ma znaczenia bo cenami bedzie rzadzic giełda i pogoda!!

macko82, 2012-04-21 09:21:19



BĄDŹ NA BIEŻĄCO


RYNEK, KONTRAKTY, KOMENTARZE


» WSZYSTKIE WYDARZENIA

EKSPERCI FARMERA

OFERTY

TU KUPISZ FARMERA

FORUM FARMERA

biedron

jest bez cover edge, dzięki za radę

maslak88

no to spokojnie możesz dać jaką chcesz, ja mam też JD pasówkę, tylko kup o szerokości 123 cm, bo zapewne nie ma Cover Edga, a szersza może...