PARTNERZY PORTALU
partner portalu farmer.pl partner portalu farmer.pl

KOMENTARZE DO TEKSTU:

Bravo,zboże o boże.

ling, 2012-10-13 07:40:26

masz rację unia i nasi kolejni ministrowie zawsze mają plan
przypomina mi to duński film o drobnym złodziejaszku Egonie z jego kolegach Bennym i Kjeldem

jarki, 2012-10-12 22:04:15

jarki, dzieciaki w zimie slizgawke beda mieli.
unia to wszystko obmyslila

arszczecin, 2012-10-12 21:48:59

szkoda pieniędzy na dotacje do świń
niedawno kazali stawiać płyty a teraz 90% sarkofagów spoi pustych

jarki, 2012-10-12 21:41:15

Świń jest za dużo bo zakłady mięsne planują w przyszłym tygodniu obniżyć ceny skupu !!!!!! I poco zwiekrzac hodowlę

hohoł, 2012-10-12 21:17:21

Słyszałem o pewnej grupie producenckiej która kupiła ubojnię ,że po miesiącu zbankrutowali i teraz mają dodatkowy dług do spłacenia. W
Polsce rządzi na rynku 'mafia mięsna i każdego nowego szybko wykończą

jasiu, 2012-10-11 22:13:03

z reszta niech działaja i wymyslają tylko koniec juz tego ciaglego gadania- pieniadze z prow 2014-20 i takie tam modernizacja ciagle powtarzaja sie te same słowa
maja plan prosze bardzo niech dzialaja moze i cos dobrego z tego wyjdzie...tylko niech sie nie naradzaja kolejne 4 lata w tajemnicy niech pokaza jakies zalozenia krok po kroku i to wystarczy bo juz to gadanie o tym jak bardzo jest zle po prostu denerwuje ludzi

kris, 2012-10-11 12:28:10

Masz rację, nie wszyscy są przedsiębiorczy. Ci, którzy dostrzegą w tym szansę i wystarczy im determinacji w załatwianiu papierkowej roboty i kredytów w perspektywie długookresowej na pewno na tym skorzystają. Pozostali będą oddawać do dudy, czasem po dobrej cenie, a czasem po marnej. A wtedy będą biadolić że są "okradani" z kasy, że dają zarobić komuś innemu.

jd, 2012-10-11 12:13:58

z reszta rolnicy maja opory aby sie organizowac i kupowac upadające ubojnie...z dlugami wola oddac do dudy pini po dobrej cenie ktora teraz jest nie wszyscy chca myslami tak wybiegac w przyszłosc i myślec ... ej chodzcie kupimy ubojnie i za 5 lat bedziemy mieli niezła rentowna firme...znacie takich -oprócz salusa????

kris, 2012-10-11 12:03:06

dobra tylko ilu producentów zechce kupic taka ubojnie nie wszyscy sie do tego garna jak ktos ma duza produkcje to nie ma czasu i glowy aby dodatkowo zarzadzac ubojnia....chyba ze sobie wymyśla dyrektora który bedzie mial wiecej wolnego czasu ale czy wtedy zechca go mianowac tym dyrektorem???

kris, 2012-10-11 11:56:47

Nie jest głupie, żeby sprzedać ubojnie producentom trzody, bo wtedy zaczną sprzedawać na rynku gotowy produkt, mięso a nie surowiec, czyli świnie. Jeden pośrednik mniej = większy dochód.

jd, 2012-10-11 11:34:17

Zyskiem ze śwyni jest rozrzutnik gnoju który nasra.....
lepiej sprzedać zborze, rzepak, kukurydzę na ziarno i mieć czyste ręce i zająć się czymś dodatkowym

Johny_Bravo, 2012-10-11 11:32:13

jakoś nie widać zeby teraz wszyscy rzucali sie na to zeby chowac swinie! zdnia na dzien to sie nic nie zmieni
jak dluzej beda sie czaic aby pomoc rolnikom to juz nawet nie bedziemy rynkiem zbytu dla zagranicznych prosiąt!

kris, 2012-10-11 11:16:24

i znowu świnie będą po 3 złote?

wąbrzeźno, 2012-10-11 08:29:43

Pomysłów ma pan min wiele i wszystkie głupie, ponieważ nie zarobią na nich prawdziwi hodowcy tylko cwaniaki i koncerny mięsne które mają produkcję prosiąt np Duda bo za państwowe pieniądze zbudują chlewnie ,a za pieniądze rolników którzy kupią akcje zyskają kapitał obrotowy
Przejmowanie zakładów nie ma sensu bo wielkie ubojnie ich zniszczą.
Jedynym realnym pomysłem jest wprowadzenie dopłat bezpośrednich do produkcji prosiąt w wys co najmniej 50 zł do szt ale wtedy zarobiliby wszyscy rolnicy a nie pańscy kolesie ,i na dodatek wzrosłaby wielkość produkcji a tego zrobić nie wolno bo według dyrektyw UE Polska ma by rynkiem zbytu a nie eksporterem

jasiu, 2012-10-10 23:08:01



BĄDŹ NA BIEŻĄCO


RYNEK, KONTRAKTY, KOMENTARZE


» WSZYSTKIE WYDARZENIA

EKSPERCI FARMERA

OFERTY

TU KUPISZ FARMERA

FORUM FARMERA

arszczecin

Typowy wyborca6pis :) 

jarki

Ha ha poczułeś z bliska jak gówno śmierdzi  Gdzie elity polityczne mają wyborców    Do rady gminy czy...