PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KOMENTARZE

  • Edo 2014-03-23 20:17:30
    Witam trafiłem tutaj szukając informacji o cenie takiej instalacji bo chcę przeprowadzić montaż ale do samochodu ciężarowego. Czy jest realnie możliwe uzyskanie takich wyników jak tutaj w tym manie?

    http://www.youtube.com/watch?v=1WlaeS7xn_Q&feature=relmfu

    Jeżeli ktoś z państwa już ma zamontowane to z przyjemnością się zapoznam z wrażeniami z użytkowania
  • autogazchojnacki 2013-01-21 22:10:37
    Zgadzam sie ,że badania są potrzebne żeby potwierdziły wyniki eksploatacji. Ale póki co cytowne 800 godz jak pisałem TIRy pokonuja w 3 m-ce a eksploatowane są już kilka lat i nic się z nimi nie dzieje. Silnik diesla z gazem ma bardziej mięką pracę oraz niższą temperaturę spalin co raczej ma pozytywny wpływ na silnik. Ale to trzeba zobaczyć. Istniały takze opinie że gaz niszczy silniki benzynowe a obecnie coraz więcej samochodów można kupić z fabryczną instalacją gazową. Także już Pronar posiada ciągnik rolniczy z instalacją gazodiesla.
  • janek 2013-01-21 16:08:05
    tak jest zgadzam się z kissmy . potrzebne sa odpowiednie testy i badania przeprowadzone na silniku by rolnik mógł założyć gaz do swojego ciągnika.I aby miał zapewnienie że tak jak piszą poniżej po 800 a nawe po 2000 godzinach nic się z silnikiem nie będzie działo.Jest mnóstwo nowych ciągników i myśle że wiele rolników by na to przystało na taką instalacje. A to chyba nie trzeba mówić że naprawa silnika w tych nowych ciągnikach np fendt, deutz fahr,new holland nie należy do najtańszych
  • kissmy... 2013-01-18 22:22:37
    kolejki to najlepsza reklama, ale pytanie brzmi w jaki sposób instalacja LPG wpływa na żywotność silnika? w prostych i sprawdzonych silnikach wydaje się to dobrym rozwiązaniem (podniesienie mocy + oszczędności) ale już nowsze konstrukcje będą droższe w ewentualnej naprawie, osobiście nie spotkałem w Polsce ani jednego ciągnika siodłowego z LPG, na forach opinie są podzielone, a brakuje rzetelnych testów i badań
  • AutogazChojnacki 2013-01-18 21:44:37
    Podawane wyliczenia raczej odbiegają od tematu artykułu. Zastosowana instalacja pochodzi z samochodów ciężarowych i generuje 15% oszczędności kosztów eksploatacji. Podawane 800 godz ciężarówki pokonują w 3 mce. A instalacje takie we flotach TIR eksploatowane są od kilku lat. Tak więc przez ten czas silniki i ich pirerścienie+tuleje już dawno były by zużyte. Ale tak nie jest i instalacje te przynoszą zyski swoim właścicielom. A w naszym warsztacie montujeny kolejne instalację i są 3 tygodniowe koleki . Silnik TIRa raczej nie różni się od ciągnika rolniczego. Tak więc i w traktorze nie zużyją się cytowane pierścienie+tuleje a instalacja ta pomoże zwiększyc zyski polskiemu rolnictwu. Dla rozwiajnia wątpliwości że diesel z gazem jest mocniejszy oraz ma nizszą temperaturę spalin zapraszam na jazde próbną.
  • farmer wynalazca 2013-01-17 19:31:04
    Mariusz. Ja gaz robię(właściwie parę) z wody(kranówy). Trzeba oczyścić wodę z minerałów i kamienia i jedziesz!
  • Mariusz 2013-01-17 17:17:31
    Farmer wynalazca trochę źle obliczyłeś oszczędności bo spalisz połowę mniej ON czyli zamiast 10l to 5l na godz. ale do tego 5l LPG zatem od obliczonych przez ciebie oszczędności w sumie 22800zł trzeba odjąć 5x2.80x800 co daje już tylko 11600 zł które zostaną w kieszeni. I to licząc najbardziej optymistycznie. Niestety LPG też nie jest za darmo.
  • farmer wynalazca 2013-01-12 19:26:58
    gwerty123 zakladając że piszecie prawdę to to przy 800 godzinach spalanie mojego ciągnika wynosi 10 l/godz przy paliwie 5,70 litr to daje 800x10=8000x5.70=45600 PLN
    45600PLN trzeba podzielić na 2 bo 50% procen mam oszczędności na paliwie 45600/2=22800 oszczędności.Silnik kompletny do mojego ciągnika MMZ z pełnym osprzętem nie sam słupek kosztuje 16000 PLN/brutto to i tak jestem do przodu.A jak wymienię pierścienie i tuleje to jest koszt max 1000PLN. To się ma ni jak to traktorów zachodnich bo tam nik z rolników rąk nie wsadzi.Trzeba wiedzieć jaki traktor kupić i czy samemu potrafi się coś przy nim zrobić!
    Pozdrawiam!
  • qwerty123 2013-01-12 18:18:20
    "W wyniku testu polegającego na 800 godzinnej pracy dla każdego rodzaju zasilania
    stwierdzono 3÷5 krotnie większe zużycie pierścieni tłokowych i tulei cylindrowej w silniku
    zasilanym dwupaliwowo w porównaniu z silnikiem zasilanym klasycznie."

    -Sławomir Luft
    Stanisław Kozioł
  • qwerty123 2013-01-12 18:14:32
    "W wyniku testu polegającego na 800 godzinnej pracy dla każdego rodzaju zasilania
    stwierdzono 3÷5 krotnie większe zużycie pierścieni tłokowych i tulei cylindrowej w silniku
    zasilanym dwupaliwowo w porównaniu z silnikiem zasilanym klasycznie."

    -Sławomir Luft
    Stanisław Kozioł
  • Platon 2013-01-12 00:23:00
    całe szczęście, że w końcu Ci się udało złamać prawa chemii i fizyki, serdecznie gratuluję
  • farmer wynalazca 2013-01-11 22:51:06
    rolnictwo staje się mało opłacalne bo za polskich chłopów wchodzą duże koncerny.Wynalazek ukaże się w odpowiedniej chwili. Najpierw trzeba pomyśleć nad patentem zrobić całą papierologię. Obecnie promowanie tego jest nie opłacalne, ponieważ wylądowało by wszystko w szufladzie jakigoś barona naftowego a nie o to chodzi! Już mi się znudziło bycie rolnikiem więc trzeba pomyśleć o emeryturze mam 35 latek a zaczynałem jak miałem 5 lat jazdę traktorem to już 30 lat pracy pora na emeryturę!
    Pozdrawiam!
  • kamil 2013-01-11 21:36:23
    to podziel sie swoim wynalazkiem,
  • farmer wynalazca 2013-01-11 19:32:16
    Ja przerobiłem na wodór i parę która jest wytwarzana z wody destylowanej i wszystko działa jak trzeba! Moc zwiększyła się z 90 km do 130 km.
  • jacy 2013-01-11 18:32:36
    przecież zawsze można podłączać i wymieniać butle lpg tak jak w wózkach widłowych

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.80.7.173
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!