PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KOMENTARZE

  • KLÓL LUJLIAN 2013-06-02 10:55:57
    PODRÓBKO UKASZA, NIE MA TAKIEGO WOJEWÓDZTWA JAK SZCZECIŃSKIE.
  • ukasz 2013-06-02 10:09:28
    szczecinskie to przewaznie ukraincy to niech sobie jado na ukraine tam mogo se strajkowac
  • Marta 2013-06-02 00:03:39
    Protestujcie - ja popieram. W końcu kto się odważył!!! Brawo i powodzenia !!!!
  • zwierzak 2013-02-10 11:53:36
    Nie zazroscic tylko zostac rolnikiem, wtedy mozna sie neizle ziemii i doplat nachapac!!!
  • drabek 2013-02-09 17:32:55
    Widzieliscie dzisiaj kto poparl protest narodowcy i smolensk, teraz juz wiadomo kto za tym wszystkim stoi. Zal patrzec jak stacza sie nasza polska kraina.
  • arszczecin 2013-02-08 17:29:45
    numer operacyjny ponizej. heh dobre z rymem
  • numer operacyjny poniżej. 2013-02-08 16:42:10
    @89406. Ustawką to są wpisy jak twój, za które płaci wielki ch. Chłop może i prosty ale swój rozum ma i wie jak i kiedy w bambo jest robiony i co należy robić dla ratowania swojego interesu.
  • 89406 2013-02-07 11:38:02
    Łukasz, masz rację media dały się ogłupić że jest to prawdziwy protest a to zwykła ustawka dla ogłupienia. Chodzi o grube miliony, o własną kieszeń. Warto by ktoś prześwietlił te powiazania, kto protestuje i ile ma naprawdę ziemii, ile maszyn i dopłat wziął z Unii. Wtedy bedzie wiadomo czy są to prawdziwi rolnicy czy szlachta 21 wieku.
  • ukasz 2013-02-07 11:28:54
    powinni zrobic prawdziwi rolnicy kontr manifestaje tacy co maja po kilkadziesiąt ha i w ursusach starych i zetorach bo innych nie mają i wtedy by ludzie na oczy przejrzeli kto naprawde strajkuje w luksusowych ciagnikach
  • Andrzej 2013-02-07 11:13:13
    Jakie protesty, jacy rolnicy, jaka Solidarność Rolników przecież to znani latyfundysci z Pomorza. Obszarnicy ziemscy z traktorami za miliony. I wy wierzycie ze to tak przypadek? Zobaczcie lepiej jakie są powiązania z Edwarda Kosmala i Jana Kozaka z grupą Artura Balazsa. Zobaczcie ich postulaty, w których chcą jeszcze większych przywilejów dla siebie. Przejrzyjcie lepiej na oczy. Wystarczy poczytac na http://www.wrp.pl/protest-rolnik%C3%B3w-w-zachodniopomorskim-trwa
  • Zachodniopomorskie 2013-02-07 10:58:26
    Łudzkie... Do jakiej Bydgoszczy? A co Bydgoszcz pokazała w ostatnich miesiącach? Skandal chłopi! Skandal! Osamotnione zachodniopomorskie to między innymi zasługa Bydgoszczy. Na tej mapie jest jedno miejsce, gdzie należy doprowadzić do zorganizowania takiego spotkania: SZCZECIN. Bydgoszcz i reszta Polski niech się bierze do roboty!
  • Łudzkie 2013-02-07 09:54:55
    Nie rozumie czegoś przecież komitet ogulnopolski jest powołany to poco więcej powoływać zjedcie się do bydgoszczy i ustalcie formy działania a nie twozycie nastempne komitety czy komuś chodzi o własny interes polityczny czy o sprawę
  • syla 2013-02-05 16:13:07
    do ani: słuchaj nie chciałabym cię obrazić ale to moj połtora roczny synek wie że muczy to krowa w oborze,a nie świnia w chlewie i jeśli to są ziemie niemieckie to jakie ukraince z nas są co?! ze znajomością mapy to u ciebie tak trochę kiepsko chyba samo przyznasz że tak odrobinke kierunki ci sie pomylily co?!ale spoko "człowiek głupi się rodzi i głupi umiera"-jak powiada moja babciunia:)
  • syla 2013-02-05 15:54:41
    do rrr i ukasza tymi swoimi bezmyślnymi komentarzami pokazujecie tylko jacy jesteście inteligentni wcinacie sie tam gdzie nie macie bladego pojęcia o co chodzi! pozazdrościć tylko ilorazu inteligencji
  • rrr 2013-02-04 20:30:18
    Anty to ty jestes pucybutem i ziemia ci rozum odebrała , i nie wiesz co piszesz bo jestes chorym i zgorzkniałym czlowiekiem który ma ziemskie urojenia, a twoje postulaty to wyimaginowana rzecz która sie posługujesz a w głebi serca chcesz sie na tym niby strajku wypromowac bo inaczej nie potrafisz a na tych hektarach juz rece ci sie trzepia jak w febrze wiec wyluzuj bo z ziemi powstałes

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.80.82.9
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!