PARTNERZY PORTALU
partner portalu farmer.pl partner portalu farmer.pl

KOMENTARZE DO TEKSTU:

ale ja na facebooku sie nie lansuje i nie mam tam konta

ukasz, 2013-02-16 14:08:48

ukasz,
zajrzyj na facebooku na protest rolników, lub na stronę, pooglądaj zdjęcia, i zobaczysz że tam na wałach przeważają młodzi ludzie,

i wcale nie taka garstka, 74 dni protestu, chyba najdłuższy w polsce, przewinęły się tam rzesze ludzi.
jedynie pslowcy i peowcy próbują wmówić innym że protestuje garstka, a do fanów psl i po bym ciebie nie zaliczył.

74 dni protestu. gdyby chodziło o pierdoły skończyłby się po 2 dniach. 74 dni ukasz, plus akcje z wiosny 2012.
nie marginalizuj tych ludzi tak jak robią to rządzący.
zobacz na stronie na mapkę:
http://protestrolnikow.pl/trwa-ogolnopolska-mobilizacja-pojedziemy-po-zakupy/

to nie jest interes 3 kolesi, to jest pospolite ruszenie w zachodniej części Polski.


z czego tą swoją wypowiedź wywnioskowałeś?? ja tam nie widziałem haseł strikte ekonomicznych, typu droższych ziemniaków , pszenicy itp.
bardziej systemowe.

arszczecin, 2013-02-16 12:53:10

bambrom stale mało garstka bogaczy protestuje ze tacy biedni

ukasz, 2013-02-16 11:55:35

Jeżeli taki pan Chruścik senator niema ziemi i z niej nie żyje to co go obchodzi on w senacie sobie siedzi w ciepłym foteliku martwi się żeby od czasu do czasu zaistnieć żenujące panie senatorze wywal pan trochę obornika na pole to poczujesz pan zapach nie z butelki ale z wideł wtedy będziesz pan wiedział jak należy szanować tych co bronią i żywią bo pan tylko sądarze liczy a nie trud chłopa przykre to

Kujawiak, 2013-02-16 09:47:42

No ładne rzeczy które tu piszecie, o tych słupach. To niezła afera, jeśli biedny rolnik nie ma szans w przetargu a słupy kupują.

Altruista, 2013-02-07 20:01:35

wycofac dopłaty w całej uni i nic nie dofinansowywac a ploblem ziemi rozwiązał by sie sam a nie znaczna czesc posłów na niej nie robi a ma ziemie

szatyn, 2013-02-06 20:57:02

marność a w tej marności jeszcze wieksza marność

ukasz, 2013-02-06 16:42:57

dedektyw, wiesz co znaczy kupowanie na słupa?
kupno ziemi przez gołodupca, na pieniądze ze spólek i przekazanie ich za czas jakiś do spółek.

Krzysztof Jarzyna, 2013-02-06 13:19:41

dokładnie milioner z niego a (...) szczescia szuka zeby cos ugrać za friko

ukasz, 2013-02-06 13:06:51

Kosmal to kumpel Balasza,a oni załatwiają własne interesy ,ich 20-30 hektarowy rolnik nie interesuje, zapytajcie Kosmala ile ma hektarów wraz z "rodzinką" ok 400ha. Dopóki sami ziemię kupowali na słupy to było ok.Jak znależli się "mocniejsi" od nich to wielki protest.

dedektyw, 2013-02-06 12:55:15

bój ty sie boga i nie porównuj go do Leppera ale dowaliłes teraz wyslij go na prawdziwą wies to zobaczysz jaki z niego lider no nie rozwaliłeś mnie teraz tym porównaniem do Leppera

ukasz, 2013-02-06 11:41:51

Na naszych oczach wyrasta lider na miarę nowego Leppera. Cała rolnicza Polska patrzy z nadzieją na tę karierę. Prowadź Pan chłopów na barykady Panie Kosmal. Tymochowicz zaciera ręce bo jak tak na niego patrzę to będzie miał więcej roboty niż z Lepperem.

B2R, 2013-02-06 11:26:54



BĄDŹ NA BIEŻĄCO


RYNEK, KONTRAKTY, KOMENTARZE


» WSZYSTKIE WYDARZENIA

EKSPERCI FARMERA

OFERTY

TU KUPISZ FARMERA

FORUM FARMERA

biedron

jest bez cover edge, dzięki za radę

maslak88

no to spokojnie możesz dać jaką chcesz, ja mam też JD pasówkę, tylko kup o szerokości 123 cm, bo zapewne nie ma Cover Edga, a szersza może...