PARTNERZY PORTALU
partner portalu farmer.pl partner portalu farmer.pl partner portalu farmer.pl

KOMENTARZE DO TEKSTU:

a najlepiej działa sprzedaż po 9 zł brutto..
dupki

polk, 2013-09-17 19:38:16

maroko mnie też... :P

przyjaciel firmy Konrad, 2013-04-19 11:42:50

zapominajo czasem o dowiezieniu azotu do kontenera i tzreba samemu sobie radzić

lazer, 2013-04-16 14:46:38

Ta pani to z Konrada? bo bardzo mi sie podoba:)

maroko, 2013-04-08 20:43:04

bo fajny film akurat w tv leciał ;)
ukasz, ty jesteś niepodrabialny HEHEHE

arszczecin, 2013-04-07 16:55:44

ja z tą firmą mam od niedawna do czynienia kupiłem krowe co była zacielona nasieniem z tej firmy i ostatnio u nas organizowali spotkanie poswiecone wpływu żywienia na cielność ale nie pojechałem bo fajny film akurat w tv leciał

ukasz, 2013-04-07 16:50:56

ogólnie podejście konrada mi się podobało, nie było rzeczy niemożliwych , jedynym ograniczeniem była zawartość mojej kieszeni:)
konrad u mnie pojawił sie jak gospodarstwo było juz po " zawale " więc i szaleć nie było z czym. ale podejście do klienta miał całkiem inne niż to do czego byłem ja przyzwyczajony ( shiuz ) . jak w shiuzie rozwarzałem odejście od hfa to nie za bardzo wiedzieli co poradzić ( kilka lat wstecz to było).
z niemiec sprowadziłem sobie nasienie ( 2-3 eur/szt ) fleckvieh , indywidualnie, bez wymaganego "certyfikatu " bzykacza ( kurde czasu nie było aby go zrobić ) . początki były trudne, ale i tak skuteczność pokryć była lepsza niż z inseminatorem ( odpowiednie pory zabiegu, a to już wina regionu, bzykacz miał za duży teren i nie zawsze dał radę na czas dojechać i ) .
ja w jakimś konkursie w "hoduj z łbem" wygrałem 5 porcji hfa, zamieniłem na srb i skuteczność była zerowa,

arszczecin, 2013-04-07 15:16:31

Ja niedawno biore od nich zobaczymy co z tego bedzie, zacielaja sie niezle wiec to jest juz plus a reszta wyjdzie z czasem, brałem ostatnio NRF a oni chyba tez kupuja wołowinke?

ostał sie jeno sznur, 2013-04-07 14:49:26

nie, plana miałem ale się nei dogadaliśmy.
u mnie " Maniek " kryje:)
ale kupowałem bydło z tego samego źródła w De co oni, albo oni z tego samego źródła co ja, akurat tam ja byłem pierwszy :)


ostał sie jeno sznur, chociaż gdyby nie zabrakło dudków na inwestycję raczej bym z nimi współpracował

arszczecin, 2013-04-07 14:36:28

Czy Ty myslisz ze my rolnicy to idioci?, jestes pracownikiem firmy konrad a jesli polecasz współprace to bardzo chetnie ale polec godne warunki tej współpracy i równorzedne , prosze bardzo słuchamy co masz do powiedzenia?
Arszczecin bierzesz od nich nasienie?

ostał sie jeno sznur, 2013-04-07 14:27:13

JESTEM HODOWCĄ. Z FIRMĄ KONRAD WSPÓŁPRACUJE OD KILKU LAT. KUPUJĘ NASIENIE ORAZ IMPORTOWANE JAŁOWKI .JESTEM BARDZO ZADOWOLONY Z WSPÓŁPRACY A OD PONAD ROKU SPRZEDAJE RÓWNIEŻ DO NICH BYDŁO RZEŹNE POLECAM WSPÓŁPRACĘ

GRZEGORZ, 2013-04-06 20:42:34



BĄDŹ NA BIEŻĄCO


RYNEK, KONTRAKTY, KOMENTARZE


» WSZYSTKIE WYDARZENIA

EKSPERCI FARMERA

OFERTY

  • GORĄCE OFERTY:

  • GORĄCE OFERTY:

TU KUPISZ FARMERA

FORUM FARMERA

Pałuczanin81

U mnie "korekta"pierwszej tydzień temu-w poniedziałek "walnę" drugą

jarki

Jak tam druga dawka azotu wysiana czy jeszcze zwlekamy ? Wydaje się że już czas póki wilgoć w ziemi jeszcze jest