PARTNERZY PORTALU
partner portalu farmer.pl partner portalu farmer.pl

KOMENTARZE DO TEKSTU:

zobaczcie jaką przemianę przeszedł w ostatnim roku Johny. Z ziejacego nienawiścia pitbula, zrobił się stanowczy, konkretny facet, trzymający poziom.
Johny, pogratulować zmiany.

ps czy o ostrowi nie pisał ostatnio farmer?

arszczecin, 2013-11-10 19:42:22

@LEWAR
U mnie to samo zrobili z mleczarną w Ostrovi Mazowieckiej tak samo kupa kasy przepadła rolnikom w udziałach. Kasę odzyskali jedynie ci którzy na początku opuścili mleczarnię złodzieji i złożyli szybko podanie o udziały na które trzeba było czekać prawie rok.

Johny_Bravo, 2013-11-10 17:56:52

pieniądz powinien być w kieszeni nie ważne gdzie sie pracuje

Lewar, 2013-11-10 07:51:38

dziwne że to cie obchodzi jsk miałeś wyjechac z tego kraju

ukasz, 2013-11-09 19:14:41

tak tylko aerykanie nie pozwolą się okradać, w polszy rada nadzorcza ustala i chłopom udział przepada, np SM ciechanów... ile razy chcecie brać na udziały, raz sprzedali mleczarnie hiszpanowi podzielili się kasą i znowu szukają głupich co będą płacić udział ..suki i złodzieje ??

Lewar, 2013-11-09 16:54:23



BĄDŹ NA BIEŻĄCO


RYNEK, KONTRAKTY, KOMENTARZE


» WSZYSTKIE WYDARZENIA

EKSPERCI FARMERA

OFERTY

TU KUPISZ FARMERA

FORUM FARMERA

lokizom

Zaczne od najladniejszej uprawy, zboza juz czuja susze jeczmien, juz idzie redukcja, gesty zostal, ciezko przychodzi mu wykloszenie...

Pałuczanin81

mocznik+tebu-flagowy zjarałem też