PARTNERZY PORTALU
partner portalu farmer.pl partner portalu farmer.pl partner portalu farmer.pl

KOMENTARZE DO TEKSTU:

akurat kiedy była afera ogórkowa miałem ogórki i wiesz sprzedawałem je po średnio 30 gr za kg do przetwórni a w sklepie jakoś cena nie spadła .. gdzie za ogórki powinienem dostać średio 80 gr za kg

Muuuni, 2014-02-28 13:27:05

zapewne pcha ryja do koryta

czarnam, 2014-02-28 11:43:23

tego kacapa z pod szudziałowa powinni przebadać. cała chodawla sie wali a on wywiadów udziela

łysy, 2014-02-28 09:41:01

Z odszkodowaniami będzie tak jak z aferą ogórkową, jedni wzięli kupę kasy a drudzy tylko usłyszeli po fakcie. Rolnicy wzięli kasę za bakterię i dalej oddawali na skupy ogórki, żadnej kontroli. Polska.....

Bidee, 2014-02-27 22:46:15

a w Hiszpani walczą od lat z ASF i jakos sie tego nie nagłaśnia no i eksport im idzie

Kalosz, 2014-02-27 21:41:13

A co z znalezionymi padłymi dzikami w Danii !? Przebadali ich ?

Jaca, 2014-02-27 20:00:21

wystarczy podrzucić niemcom, a zobaczycie, jak świetnie sobie poradzą, a nie jak nami rządzący nieudacznicy

warmiak, 2014-02-27 19:46:42

podlozyli nasi politycy rekami ukraincow.Rosja zrobila co chciala bo jest platnikiem. a wiadomo kto ma kase to ma cochce.

roman, 2014-02-27 19:06:13

teraz ktoś powinien wiepsza w danii podrzucić

caza, 2014-02-27 18:44:12

ha podobno nawet ta noga nibydzika dobrze nierozmarzła

prosiak, 2014-02-27 18:10:54

Ja mogę szybko dzika załatwić od kumpla więc nie ma problemu żeby to zrobić.A nie świnie po 3.30 skupują.

chodowca, 2014-02-27 18:03:16

nie ma co czekać spreparować dzika (patrz pawlak i kargul)+szczypta ASF i do lasu pod bruksele

krzysiek222, 2014-02-27 15:10:56



BĄDŹ NA BIEŻĄCO


RYNEK, KONTRAKTY, KOMENTARZE


» WSZYSTKIE WYDARZENIA

EKSPERCI FARMERA

OFERTY

  • GORĄCE OFERTY:

  • GORĄCE OFERTY:

TU KUPISZ FARMERA

FORUM FARMERA

lokizom

Wasze już pewnie mój przegoniły. Od piatku ma być ciepło wreszcie i byc moze Toprex, ale czy nie za wczesnie na to jak wygladaja...

miwigos

Niesądze, ja tradycyjnie w depozyt