PARTNERZY PORTALU
partner portalu farmer.pl partner portalu farmer.pl

KOMENTARZE DO TEKSTU:

5 lutego nowa lista sie pojawiła jakby ktoś nie wiedział w arimr ;) i powiem ze jest ponad 8tysi

rbn, 2015-02-09 17:37:36

http://www.farmer.pl/finanse/dotacje-i-doplaty/beda-dodatkowe-pieniadze-na-8222-ulatwianie-startu-mlodym-rolnikom-8221,54063.html

ktoś, 2014-11-25 12:46:59

podobno będzie kasa dla 11 tyś młodych rolników tylko czekają na decyzje komisji europejskiej

młody rolnik170, 2014-11-25 12:16:59

Witam Panowie. Wiecie cos wiecej na temat tej dodatkowej kasy???

liki, 2014-09-02 17:03:03

właśnie kiedy cos napisali a teraz cisza

rolnik12, 2014-08-28 22:42:15

jeno daj na spoko bo się ośmieszasz i brniesz w ślepy zaułek. @ar komentuje sensownie, a twoja matura, to raczej rodem z byłego stadionu dziesięciolecia. Do trafnych komentarzy nie konieczne jest zarąbiste wykształcenie . Wystarczy odrobina rozumu..
P.S
Mam na tyle cywilnej odwagi, że podpisuję się własnym nickiem.

warmiak, 2014-08-27 10:31:44

To kiedy przesuną te lyste ,

esz, 2014-08-26 23:38:05

Drodzy mieszczuchy jak tak dobrze na wsi to widły w dłoń i zobaczycie jaki to rarytas i przywilej.

qaz, 2014-08-26 23:33:13

Jak widze znasz sie na rzeczy wiec Ty juz chyba byłes ?? to proponuje jeszcze psychologa we dwóch bardziej Ci pomoga moze??

jeno, 2014-08-20 22:00:27

@ss kiedy ranne wstają zorze, to paprykarz już w oborze :P
@jeno, nie wiem o co ci biega, nie jestem warmiak, ale skorzystaj z jego propozycji. Wizyta i zmiana recepty, te nie działają

arszczecin, 2014-08-20 21:55:35

@jeno
?

arszczecin, 2014-08-20 21:47:11

Kiedy ranne wstaja zorze wstaja takze paprykorze

ss, 2014-08-20 21:20:07

18 listopada są wybory samorządowe,to pewnie będą się starali przed tym terminem zrobić propagandę sukcesu.

ekojajo, 2014-08-20 21:19:55

Arszczecin a odkad to jestes warmiakiem?? mam dobre samopoczucie w przeciwienstwie do Ciebie bo jestes pieniacz wiec piszac o psychiatrze wziałes to z autopsjii biedaku a swoja droga z usług tego specjalisty powinno korzystac 98 % ludzi a korzysta ponad 70 % , w tych trudnych czasach lekarze tej specjalnosci nie narzekaja na brak pacjentów a to ze ktos leczy sie u psychiatry to nie oznacza ze jest głupi ale głupi jest ten kto tak mysli

jeno, 2014-08-20 21:18:43

To kiedy maja zamiar wypłacić te 120 mln bo narazie to ciszyna

Gosc, 2014-08-20 21:09:02



BĄDŹ NA BIEŻĄCO


RYNEK, KONTRAKTY, KOMENTARZE


» WSZYSTKIE WYDARZENIA

EKSPERCI FARMERA

OFERTY

TU KUPISZ FARMERA

FORUM FARMERA

jarki

Nad ranem 17

jarki

1 godzinę temu, witch5 napisał: 11mm . Prędzej porośnie ten osypany niż zdrowa roślina kończąca wegetacje zacznie ją od nowa . Co...