PARTNERZY PORTALU
partner portalu farmer.pl partner portalu farmer.pl

KOMENTARZE DO TEKSTU:

Ludziki od Putina ogłosili promocję?

eco-e, 2014-07-25 11:32:20

jaka jest cena tej energii panowie z grespisu?jaka jest cena produkcji tych ogniw i ile wydziela się przy tej produkcji co2 do atmosfera panowie ekolodzy? a moze jakis interesik przy okazji?skad macie finansowanie? z krajów które nie podpisały porozumienia z Kioto? np z Rosji?

haha, 2014-07-24 22:11:04



BĄDŹ NA BIEŻĄCO


RYNEK, KONTRAKTY, KOMENTARZE


» WSZYSTKIE WYDARZENIA

EKSPERCI FARMERA

OFERTY

TU KUPISZ FARMERA

FORUM FARMERA

zdrowutek

fajny temat! Naprawdę aż tak ciężko jest z poszukiwaniem dziewczyny? Mnie sie wydaje, że coraz więcej osób chce mieszkać na wsi i to staje...

zdrowutek

Wypełniłem te ankiety, które się dało (i do których pasuję). Mam nadzieję, że pomogłem.