PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KOMENTARZE

  • Rolnik 2014-11-03 20:57:29
    Frajerom mówimy stanowcze NIE NIE
  • Rolnik Jelenia Góra 2014-11-03 20:56:05

    OGÓLNOPOLSKI RUCH OBURZONYCH - RZECZPOSPOLITA OBYWATELSKA <kontakt@anprybak.pl> napisał:
    Szanowni Państwo, poniżej przesyłam Wam link do film obrazujący działalnoś ARiMR na terenie województwa dolnośląskiego, a także na terenie całe Polski. Dodatkowo w załączniku przesyłam Wam pismo, które wysłałem do Ministra Rolnictwa - Pana Marka Sawickiego, a także do Zastępcy Dyrektora Oddziału Regionalnego ARiMR we Wrocławiu - Pana Waldemara Reduch, w sprawie nieodpowiedzialnych działań wszystkich powiatowych oddziałów ARiMR w całe Polsce, a także Ministerstwa Rolnictwa pozbawiających polskiego rolnika dotacji finansowych z UE. Proszę o wnikliwą analizę i rozpowszechnianie tego w całym społeczeństwie rolników
    > > > > > > > > > http://youtu.be/lCA2g0KKs7g
    Pozdrawiam OGÓLNOPOLSKI RUCH OBURZONYCH RZECZPOSPOLITA OBYWATELSKA
    > > > > > > > > > Piotr Rybak
  • scyzor 2014-11-03 20:32:41
    to za co kupię ciągnik, prasę rolującą i owijarkę?
    to ma być pomoc dla małych gospodarstw rodzinnych?
  • Krzysiek222 2014-11-03 18:01:09
    niech lepiej powie dla kogo wystarczy kasy i dlaczego tylko dla kolesi
  • arszczecin 2014-11-03 16:47:38
    Ekojajo dobre
  • ekojajo 2014-11-03 16:20:24
    Jakie było najtragiczniejsze w skutkach powstanie w dziejach Polski?
    .......powstanie PSL-u!!!!!
  • Ave 2014-11-03 14:42:26
    @b2r
    Nie kumasz tematu... koleś gada że grupy będą mogły przerabiać i jednocześnie wiąże to z możliwością uzyskania dotacji z nowego PROW - czyli myśląc logicznie - zakupiony sprzęt, wybudowane budynki będą mogły być OFICJALNIE I LEGALNIE wykorzystane do przetwórstwa. OFICJALNIE I LEGALNIE!!!! Np zamrażanie świezej truskawki. Tylko to co on mówi nie koresponduje z aktualnie obowiązującymi przepisami bo grupy w ramach zrealizowanych inwestycji z udziałem dotacji w kwestii przetwórstwa nie mogły zrobić nic. I póki to się nie zmieni będę oceniał takie gadulstwo jako wyborcze mamienie rolników w celach stricte wyborczych.
  • baca56 2014-11-03 14:39:23
    Wsparcie dla małych gospodarstw ma odwrócić "negatywny trend" polegający na zmniejszaniu się w Polsce liczby karłowatych gospodarstw rolnych?!?!
    To może lepiej otwartym tekstem napisać, że po prostu rozdajemy kiełbasę wyborczą, a rolnictwo i los rolników mamy gdzieś.
  • b2r 2014-11-03 12:55:53
    @Ave
    A kto grupom zabronił przetwarzać?
    Nie mogą tylko do przetwarzania wykorzystywać infrastrukury, którą nabyły ze wsparciem deklarując, że jest im niezbędna do handlu produkcją świeżą. Więc może ty się doucz Ave, bo
    dajesz argumenty do tego żeby nazywać cię tak jak nazwano.
  • Ave 2014-11-03 12:37:50
    Grupy i przerabianie/przetwarzanie... grupa nawet nie moze owocow zamrozic, a zamrazanie jest juz prztworzeniem... wiec Sawicki... zanim zaczniesz bzdury gadac jaka to manna z nieba spadnie zmien przepisy u ich podstaw. Wyborcza paplanina... gadanie dla frajerów.
  • TWW 2014-11-03 11:03:32
    M. Sawicki: w nowej perspektywie unijnej stawiamy na poprawę sytuacji gospodarstw frajerskich. TAK POWINIEN BRZMIEĆ TYTUŁ
  • erste 2014-11-03 10:22:11
    "UE duży nacisk kładzie na zwiększenie ekologizacji rolnictwa" - uszy puchna od tych "ekologizacji".

    A sam program to powtorka jednego z programow z roku 2004 wiec nie ma sie czym podniecac, bo stawianie na gospodarstwa do 6 ha sensu ekonomicznego zadnego nie ma.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.80.68.137
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!