PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KOMENTARZE

  • komorrrnik 2015-02-22 22:21:53
    Jakos inna marka nie wpadła na pomysł uzyczenia swojego ciagnika dlatego uwazam ze to nie reklama tylko chec pomocy rolnikowi i tutaj wielkie uznanie dla NH .
  • wio 2015-02-22 22:15:40
    No i policzcie za kazdy dzien pracy ciagnika 1000 pln i niech komornik płaci.
  • tom 2015-02-19 09:10:58
    to się nazywa klasa. pokłony za gest.
  • Ignac 2015-02-19 05:48:17
    No i bardzo dobrze. Firma wypromowała swoją markę a człowiek otrzymał ogromną pomoc.
  • MK 2015-02-18 11:18:42
    A zebyscie wiedzieli, ze mnie przekonali do zobaczenia ich oferty. Czyn dobro i pozwol innym je czynic. Byloby zupelnie swietnie, gdyby WSZYSCY tak postepowali ze swoimi maszynami.
  • mieszkaniec wsi 2015-02-17 22:39:42
    "as" przemyśl komentarze, nie krytykuj innych a skupiaj się na promocji i sprzedaży swoje marki.
  • Marketingowiec 2015-02-17 22:34:46
    Firmy za pieniądze, które zawarte są w cenach maszyn zatrudniają agencje PR-owe, aby wykorzystwać tego typu sytuacje. W tym przypadku szeroki "szumie medialnym" wyrażnie wskazuje na działanie agencji PR-owej. Każdy może sobie bardzo łatwo policzyć koszt tego użyczenia tego ciągnika: liczba mtg X 150 zł / za mtg . Zakładając np 500 mtg użyczenia wówczas dostawcę ciągnika kosztuje to 7500 zł. Za materiały, które zostały publikowane w mediach marka musiałaby zapłacić wielokrotnie więcej. Pradziwe działania harytatywne nie są publikowane w mediach do promocji marki. Media nie dowiedziały się z własnej inicjatywy o zamiarze użyczenia oraz miejscu i dacie przekazania tej maszyny.
  • new holland 2015-02-17 21:19:43
    Tyle sprzedają tych new hollandow ze ten jeden nie robi różnicy a po tym użyczeniu i tak go opierd...
  • as 2015-02-17 20:26:31
    Boniy , puknij się w głowę. Jesteś jak Kaczyński wszędzie wietrzysz podstęp. To jest biznes i ważne , że dwie strony mają zysk.
  • Radzio 2015-02-17 20:17:09
    Niby tak
    Ale co w tym złego ze dwie pieczenie przy jednym ogniu ;)
    Rolnik bedzie użytkował ciągnik a NH skorzysta na popularności ...
    Brawo szkoda ze czerwone albo zielone zabaweczki nie pomyślały o tym

    Do pracy radziu teraz pokaz ze mozna ...
  • Hereford 2015-02-17 19:39:38
    Na NH zawsze można liczyć !!!! Wiem z doświadczenia :-)
  • boniy 2015-02-17 18:44:14
    NH wykorzystał okazje by się darmowo promować jaki to pozytywny marketing co wy piszecie zastanówcie się Putin też pomaga biednym ludziom by ich wyzwolić z nazistów . Nie wolno wykorzystywać czyjegość nie szczęścia Przecież NH mógł rolnikowi podarować na jakiś czas traktor ale z zastrzeżeniem by tego media nie komentowały i nie pokazywała wizerunku marki To było by bez interesowne a tak to jest wykozystanie sytłaci
  • erste 2015-02-17 18:07:22
    Pozytywny marketing NH. Bez dwoch zdan popieram.
  • as 2015-02-17 17:11:54
    Czemu chytruski z Johna Deera nie zaproponowali ciągnika. New Holland brawo!!!
  • smoku 2015-02-17 15:56:48
    Ludzie prawo w tym kraju chroni złodzieja a złodzieja komornika czy prawnika w dodatku bogatego to już szczególnie, tacy sobie kpią w żywe oczy z naszego rozmymłanego systemu sprawiedliwości i na pewno po dobroci niczego nie oddadzą a jak już się sprawa po latach zakończy to wtedyzapewne okaże się, że jedyne co można z nich ściągnąć to majtki.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.80.189.255
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!