PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KOMENTARZE

  • Wiesław Wikarski 2016-10-30 20:04:34
    Normalnie dziadostwo nie ciągnik td 105, przecieki, wypadają śruby, luzuja się, sprężarka się odkrecila i wiele innych rzeczy, wstyd za taki produkt, szkoda kasy i nerwów!
  • T.B. 2015-04-01 10:46:13
    Jak nie poprawią jakości, to sprzedaż spadnie. U kuzyna starszą wersję TD 5040 już na gwarancji rozpoławiali w serwisie bo był wyciek oleju ze skrzyni biegów, teraz po 700 mtg poci się uszczelnienie koła pasowego silnika. Awarii mechanicznych nie ma, ale żeby oszczędzać na uszczelkach to trochę źle świadczy.
  • kris 2015-03-31 23:26:12
    Znajomy pracujący u jednego z dealerów mówił że różnica między tym samym modelem z common railem a bez wynosi ok 10 tys zł
    Jeszcze jak podniosła cenę ze względu na inne bajery to pewnie nie będzie już tak konkurencyjny model.
  • Marcin 2015-03-31 14:08:45
    Dlatego też zdecydowałem się kupić TD5 105 jeszcze ze starym silnikiem.Tam moc jest wyciągana z 4,5L silnika a nie 3,4L Reszta zmian które opisano w artykule tj. dźwignia podnoszenia/opuszczania podnośnika,deska rozdzielcza i tłumik przy słupku to tylko kosmetyka.jestem ciekaw jak w związku ze zmianą silnika na spełniający nowe normy zmieniła się cena nowej serii TD????Co do silnika to takie same są montowane już od dłuższego czasu w T4.
  • adi 2015-03-30 21:15:25
    Na targach tak się jeden TD zagrzał do pracy że aż trochę upuścił pod siebie.
  • T.B. 2015-03-30 17:03:47
    W New Holland silnik "4"- 4,4 l dzisiaj już chyba tylko w serii T6
  • mrówka123 2015-03-30 15:57:48
    3,4L i 117KM? toż to japońska "szlifiera" :-))) to chyba silnik z jakiegoś motocykla... a nie jednostka napędowa w ciągniku...
  • lenio 2015-03-30 10:50:36
    Moze i fakt iz ciagnik bedzie spalal mniej co ma zapewnic common rail (gorzej jak nawali) ale szkoda ze nie wspomnieli iz silnik jest o mniejszej pojemnosci- wczesniej miał ok 4,4 a teraz 3,4 róznica 1000 cm sześciennych zywotnosc silnika moim zdaniem znaczaco spadnie , silnik o mniejszej pojemnosci jest po prostu podrasowany aby zrobil to samo co 4,4 !

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.80.189.255
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!